Tuesday, October 10, 2017

ZAFUL OUTFITS IDEAS | Kendall & Kylie Jenner



Pozdrav ekipaa!
Stigla nam je ta sezona slojevitog oblačenja, pa sam shodno tome pronašla par outfita svima nama poznatih ličnosti i rekreirala ih u Zafulu.
Zaful ima zaista ogroman asortiman garderobe, od svega onoga što je u ovom trenutku moderno, pa sve do komada koji vrište originalnošću.

KENDALL JENNER

BOS: Ja sam zaljubljena u njen stil oblačenja i često inspiraciju tražim upravo u njenim "street syle" outfitima. Uvijek umije da 'isfura' one komade koje nikad ne bih mogla zamisliti zajedno, a na njoj to izgleda odlično. 
Ovo je jedan savršen primjer kako ona običnu kombinaciju učini posebnom. Gornji dio outfita je savršen primjer slojevitog oblačenja. Kada god je vani minus, uvijek se odlučim za duks, jer me jedino on može zagrijati, a u kombinaciji sa kožnom jaknom i nekim "rokerskim" čizmama, to može super izgledati!

ENG: I'm in love with her style and I find my inspiration in her outfits often. She knows how to style pices I could never imagine together, but on her it looks perfect.
This is one perfect example how she makes simple outfit look special. Top part of the outfit is perfect example of layering. Whenever it is cold outside, I always decide to wear sweatshirt because that's the only thing that can keep me warm, and in combination with leather jacket and some rocker boots, that can look great!


SWEATSHIRT -----> HERE
SUNGLASSES -----> HERE
JEANS ---------------> HERE
JACKET -------------> HERE
BOOTS --------------> HERE

KYLIE JENNER 

BOS: Dok je Kendall poprilično tomboy, Kylie je više prava girly girl i često je vidimo u nešto elegantnijm izdanjima.
Ovaj outfit sam izabrala najviše zbog kaputa koji ima predivnu bejbi plavu nijansu, a mislim da svi znamo koja je meni omiljena boja haha. Možda bih ja lično izabrala neku majicu obične dužine, ali ideja outfita mi se jako dopada.

ENG: While Kendall is a tomboy, Kylie is more of a girly girl and we can see her in some elegant outfits often. I choose this outfit mostly because of the coat and it's beautiful baby blue color, and I think we all know what my favorite color is. Maybe I would choose other t-shirt normal length, but the idea of the outfit is amazing. 


COAT ------------> HERE
TOP --------------> HERE
JEANS -----------> HERE
BAG --------------> HERE
SHOES -----------> HERE
SUNGLASSES --> HERE

BOS: Nadam se da vam se dopao ovaj post jer bih ga voljela ponovo pisati, ali svakako sa nekim drugim ličnostima. Ako imate prijedlog neke ličnosti čiji look bi voljeli da rekreiram, napišite mi u komentarima.

ENG: I hope you liked this post because I would like to write it again, but with some other celebrities. If you have any suggestion whose look you would like for me to recreate write it in the comments.

Thank you for reading!
Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah❤

16 comments:

  1. Odličan post, svakako napiši drugi deo!

    https://wwwthebeautyjournal.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Wow, ne mogu vjerovati da se sve te stvari mogu naći i na ZAFULU. Oduševljena sam odabirom :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  3. Odlična ideja, super post! Obožavam slojevito oblačenje. Jaaako mi se sviđa prvi outfit! :)

    Carstvo zapisanih misli

    ReplyDelete
  4. I prefer first look, simple and cool. Great idea!

    FashionnPasion

    ReplyDelete
  5. Odlicna ideja za post, spojila si lepo i korisno! Vise mi se dopao outfit Kendall jer se i sama oblacim na taj fazon. Sledeci put bih volela da poznata licnost bude Shakira ili Selena Gomez. :) <33

    Dear Miss Modern

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da to je i moj lični odabir, hvala ti puno na preporuci! <3

      Delete
  6. Super ideja za post! Kožna jakna je WOW! :)

    Novi post na blogu-- > Shoot for the stars

    ReplyDelete
  7. Odličan post,njih dvije uvijek imaju neke top kombinacije i može se naći dobra inspiracija kod njih.♥

    Bella Place.

    ReplyDelete