ROSEGAL | Haul

October 07, 2017


Pozdrav drage djevojke!
Kako vi provodite ove prave jesenje dane?
Možda ste kao ja  većinu vremena kada nisam u školi ili nemam nista za učiti, provodite spavajući, a možda ste ipak na strani onih više produktivnih?
Kako god bilo, nadam se da ih provodite na vama najbolji način!

Za danas sam pripremila review nekih stvarčica koje sam poručila s Rosegala. Ovo je moja treća suradnja sa njima i ponovo sam jako zadovoljna.
Mislim da svi znamo šta to Rosegal nudi i vi sigurno provodite sate tražeći šta ćete poručiti jer zaista imaju razne stvari od garderobe, obuće , nakita pa sve do stvari za kuhinju i kupatilo.

Ukoliko poručite nešto sa sajta možete iskoristiti kod : LauraRG za popust prilikom kupovine.

LACE TRIM PLUS SIZE ASYMMETRIC BLOUSE





Ovaj put sam poručila mami jednu tuniku koja joj se jako dopala. Materijal je jako ugodan za nošenje. Boja je ono što se meni najviše dopada, ne znam koliko vas to zna, ali meni je plava najdraža boja još od malena.
Nažalost, ona je rasprodata i više je nema u prodaji, ali sigurno možete naći neku sličnu ovoj.
Tunika će mamu sigurno služiti tokom jeseni i proljeća, a možda je i ja kad posudim kao haljinu, vidjećemo haha.


FAUX LEATHER BAND ANALOG WRIST WATCH




Naredna stvar koju sam poručila jeste ovaj preslatki sat. Na sajtu je bio na muškom odjeljenju, pa sam ga poručila za oca, ali kada je stigao bolje je meni odgovarao nego njemu. Zato sam ga zadržala i nosila par puta. Nisam neki ogromni ljubitelj satova, ali ovaj zaista izgleda super uz sve. 


Toliko od mene za ovaj put.

Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah❤

You Might Also Like

42 komentari

  1. Odlicne stvari Mina! Odusevljena sam! Boja je predivna a i stvari su zaista lepe ♥ Predivan izbor!
    xx

    new
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/10/diy-sock-boots.html

    ReplyDelete
  2. Ajoj, predivne stvari, draga moja Mina! Jako mi se dopadaju! Sat je sjajan!

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    ReplyDelete
  3. Predivna je tunikica, a i sat je baš elegantan i ide uz sve :D Moram pohvaliti novi izgled bloga i kvalitet fotografija. Svaka čast draga :D

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  4. Odličan post! Sat je zaista predivan! :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs

    ReplyDelete
  5. Tunika je predivna, baš kao i sat koji me podsjeća na stara vremena :)

    Pismo mojoj anksioznosti: moonstears

    ReplyDelete
  6. Super stvari si naručila. Mnogo mi se dopada boja tunike. :)

    The Fashion Spell | Instagram

    ReplyDelete
  7. Jako slatke stvari. Mislim da je tunika mnogo ljepsa kada se obuce. Sat je predivan! <3

    xoxo

    leylaslifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. i like Rosegal though their small is not really small most of the time. anyway, i hope you can fop by my blog too and follow if you like. saying hello all the way from the Philippines! :)

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ReplyDelete
  9. Tunika je predivna! Sat mi se jako sviđa jer je jednostavan i uklapa se u sve. :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  10. Ova kraljevsko plava boja je S A V R S E N A. Super post <3 Bas imas ukusa :))
    Ako imas vremena, bilo bi mi drago da svratis na moj blog ------
    Mellowcent

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, to mi je omiljena boja hah. Hoću! <3

      Delete
  11. Super post ♡♡♡♡
    https://kraljicadrameblog.wordpress.com/2017/10/08/pileci-paprikas-na-moj-nacin/

    ReplyDelete
  12. Odlican haul, sat super izgleda, djeluje mi skuplje.

    http://beautybydorotea.blogspot.hr/?m=1

    ReplyDelete
  13. Malo sam "prošetala" po tvom blogu i zaista mi se sviđa! :) Krasan post, draga! Čestitam ti na suradnji i nek ih bude još mnogo. :)
    Ova tunikica je prekrasna, obožavam asimetričnu odjeću i ovu boju, wooow! (I ja mislim da bi mogla proći pod haljinicu... :P) Nadam se da ću naći neku sličnu tuniku ovoj jer me očarala.
    Pratim te! ♥

    Carstvo zapisanih misli

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga Ivana pa divnim riječima! Sigurna sam da hoćeš! <3

      Delete
  14. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Stvari su prelijepe. Zapratila sam tvoj blog ako želiš uzvrati.

    medinabeslagic.blogspot.ba

    ReplyDelete
  16. Super stvari! Inače ne volim nositi sat, ali ovaj bi bio iznimka. :D

    Ako želiš da se zapratimo, javi mi na mom blogu:
    Shoot for the stars
    Visit me at: starshinebeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ok ok sat je apsolutno savrseeeeeeen!

    https://dnevnikjedneljubiteljkeumetnosti.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  18. That's cool. I like your blog. Go to my blog http://alamodenatine.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. I love the watch ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete

Follow me