JESEN | Essentials

September 16, 2017

Pozdrav ekipaaa!

Koliko god meni bilo žao, moram se pomiriti sa činjenicom da je ljeto prošlo, a za svega par dana ljeto završava zvanično i kalendarski.
Trenutno je onaj period godine kada ujutru krenete u školu imate osjećaj da je - 5° C , pa obućete ogromne džempere i jakne, a onda kada je vrijeme krenuti kući iz škole, vani je skoro 30° C. Čitav dan tu jaknu morate nositi u ruci ili ako taj dan nemate puno knjiga u ruksaku, svi je pokušavamo strpati u isti. 

Došlo je vrijeme da izvučemo tople džempere, kardigane, jakne, kapute i šalove iz ormara, a ljetne krpice pospremimo do proljeća, ali budimo iskreni svi mi vadimo ljetne krpice kada ugledamo prve zrake sunca i sebe ubjeđujemo da je ljeto tu, a ustvari je tek za tipa 3 mjeseca, but who cares?!

Ono što sam za danas pripremila jeste nekoliko stvari koje bi bilo poželjno imati ove jeseni, kako bi se osjećali spremno.
Kada nam neko pomene jesen, pomislimo na mnošto boja, toplu čokoladu, gledanje filmova u dekici i slušanje kiše kako udara o prozore, no realnost je nešto drugačija...
Pa nije baš sve tako bajno kada moramo ustati u 6 ujutru, a vani se još nije ni svanulo, a zahvaljujući magli i kiši ne vidimo ni kamo idemo.
Sve je ok, dok kiša malo pada, ali kada joj se pridruži vjetar, onda završimo potpuno mokri jer svi znamo koji problemi nastaju sa kišobranom kada vjetar krene da puše.
Pored toga na putu do škole, nakupimo blata na obući koliko god je to moguće i onda ih pokušavamo obrisati, ali nam  za to ni pakovanje maramica nije dovoljno...

Previše sam se raspisala i mislim da ste mogli zaključiti da i nisam neki veliki ljubitelj jeseni, ako ste poput mene onda će vam ovaj post pomoći da budete pripremljeni za predstojeće dane.

1. KIŠOBRAN


Koliko god to nama bilo dosadno, mama je u pravu i kišobran će nam sigurno trebati, osim ako ne planiramo hodati kao luđaci ulicom dok kiša pljušti i naravno odmah dobiti prehladu.
Zbog toga je korisno uvijek imati kišobran u torbi, onaj mali jer niko ne voli nositi onaj veliki u rukama i naravno kako smo svi zaboravni taj veliki se uglavnom negdje zagubi, i onda ne smijemo mami na oči, jer je to tipa treći koji smo izgubili ove godine.

2. MARAMICE


Baš kao što sam rekla, čak nam je i pakovanje malo kada treba očistiti obuću od blata, a da ne spominjem o tome kada nas prehlada odluči iznenaditi u školi sa kihanjem i svi znamo šta sve dolazi uz kihanje. Obzirom da smo tinejdžeri nemojte očekivati da će neko u razredu imati maramicu, jer  tokom jeseni i zime smo svi bolešljivi i borimo se za maramice. Da se ne bi morali boriti, uvijek uz sebe imajte pakovanje ili dva maramica, da biste mogli nekome i posuditi, jer kao što sam napisala svi su bolesni.

3. KREMA ZA RUKE



Kao i uvijek jako je bitna hidratacija naših ruku, posebno u ovom peridu kada su nam ruke mokre od kiše, a vjetar duva i koža nam puca. Zato je dobro imati kremu u torbi, bilo kakvu samo da bi mogli namazati ruke i odmah ćete se osjećati bolje jer vam ruke neće biti hrapave, nego nježne i njegovane.

4. LABELO


Pored ruku, jako je važno očuvati naše usne da ne bi ispucale, a većina nas zna kako usne mogu boliti kada ispucaju, to su prave male muke. Barem labelo nije veliko i može se strpati i u džep, a naše usne će nam biti zahvalne. Danas postoje razne vrste labela, pa ako ste ljubitelj ruževa, onda možete koristiti one koji ostavljaju trag.

5. PAR ČARAPA


Koliko god to čudno zvučalo, u stvarnosti će jako dobro doći. Po ko zna koji put u ovom postu razlog je opet, pogodite ko, kiša. Koliko god naša obuća bila kvalitetna, voda uvijek nađe način i dopre unutar obuće i tako naše čarape postanu mokre. Zbog toga je uvijek dobro imati čarape, jer baš kao što naše bake kažu : "Sve kreće od nogu.", haha.



Toliko od mene za ovaj put!

Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah❤

You Might Also Like

28 komentari

  1. Ne mogu vjerovati da se toliko bliži to cozy vrijeme. Iskreno ne volim zimu i jesen, ali me vesele takvi postovi i videi, te naravno praznici i hladno vrijeme koje provedem u kući pod dekom gledajući film. Ovaj post me je podsjetio na sve to i presavršen je, vidi se da si se itekako potrudila oko savršenih fotografija i editovanja. predivno :D *o*

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Dalila na divnom komentaru! <3

      Delete
  2. Sto se jeseni i zime tice, volim samo trenutke kada obujem svoje omiljene carape (obozavam one sa decjim dezenima) umotam se u cebence, i uz kafu citam neku kvalitetnu knjigu. Totalno si me odusevila ovim postom, slazem se sa svime! ♥

    Uzivaj u vikendu draga!

    Check my new post ↓
    https://blogvivalavida3.blogspot.rs/2017/09/homemade-masks-for-perfect-skin.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ista sam što se tiče čarapa,haha. Hvala puno, također! <3

      Delete
  3. That's cool post!
    Can you follow me? I follow you. :)

    Have a lovely weekend!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Izgled bloga je savrsen, zaista jako prijatan, i originalan! Odusevljena sam! Ovo zaista jesi jesenji esentijali svih nas, i moji su gotovo isti! Divan post draga.

    Visit me, and follow If you didn't/want. Hope see you soon, dear friend. Maleficent

    ReplyDelete
  5. Slike su predivne, vidi se da si se potrudila. Ja uvijek mažem ruke i nokte s raznim uljima čak i preko ljeta, a sad obavezno po 100 puta dnevno :)

    Best coffee shops in Zagreb: moonstears.com

    ReplyDelete
  6. Odličan post! Ovo nam sve definitivno treba za jesen, ali najviše me nervira kada mi ispucaju usne i kada počne da me boli.. :D Inače, fotografije su divne.. :)

    http://anastasijamatic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Kišobran mi je nezaobilazan ovih dana jer kiša pada svaki dan, maramice jer sam užasno prehlađena, a labello jer su mi ispucale usne :) Super post *-*
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadna, sve ti se sastalo, brz oporavak želim! 💕

      Delete
  8. Ti baš ne voliš jesen, a pretpostavljam ni zimu. Jako zanimljive stvari si dodala na ovu "listu" u mislim da je to nešto što nam je najpotrebnije sada u ovom vremenu. Ali ja imam zamjenu za maramice. Da ne nosim 10 pakala jer mi toliko treba kada sam bolesna, ja ponesem toaletni papir hah. Inače, odličan post ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zimu jedino volim tokom novogodišnjih praznika haha, toalet papir je dobra opcija 😂 Hvalaa puuno💕

      Delete
  9. Sviđa mi se ideja posta,fotografije su odlične!
    A slažem se definitivno kad si napisala kad krene kiša i vjetar,nema goreg osjećaja..♥


    Bella Place.

    ReplyDelete
  10. i also need to always have an umbrella in my bag. it's just a must! haha

    xoxo, rae
    http://www.raellarina.net/

    ReplyDelete
    Replies
    1. You never know when the rain could surprise us! 🙈

      Delete
  11. Predivan post draga <3 fotografije su prelepe :*

    ReplyDelete
  12. Super post i fotografije su predivne!
    Definitivno nigde bez kisobrana ovih dana. :)

    Kathy's delight

    ReplyDelete
  13. Great Post<3
    I follow you now. You have a lovely blog.
    Kiss
    http://www.swisstwins.ch/

    ReplyDelete
  14. Nice post.
    Great blog.
    I following you now, follow me back please.
    Have a nice day.
    SimonetaBlog

    ReplyDelete

Follow me