MATURALAC | Budimpešta, Bratislava, Prag, Beč

August 31, 2017



Pozdrav ljudiiii!

Kao što sam obećala, danas ću vam pisati o tome kako sam se provela na maturalcu jer želim to s vama podijeliti, a ujedno da imam uspomenu na ovakav način.

Ja sam na maturalac išla 20.8. i išli smo u četiri velike prestonice Evrope, Budimpeštu, Bratislavu, Prag i Beč.
Imali smo još neki izbor Italiju, ali to opet nismo mi birali nego profesori, tako da smo završili na ovoj destinaciji, a nije da se žalim.

20.8

Krenuli smo 20.8 u 10 sati navečer iz Kaknja i putovali smo kroz BiH, Hrvatsku i Mađarsku. U autobusu svi znamo kako bude, pokušavate zaspati ali je nemoguće od silne galame i uzbuđenja. Putem smo stajali na neke benzinske pumpe gdje smo odmarali po potrebi. 

21.8

Nekad oko 8 smo stigli u Budimpeštu i odmah smo otišli u razgledavanje. 
Prvo smo posjetili neki trg, koji ja nemam pojma kako se zove, a mislim da i vas ne interesuju baš ti svi silni trgovi koje smo obišli. 
Nakon trga smo posjetili i neku Ribarsku kulu, čini mi se da se tako zove, sa koje se vidi veliki dio Budimpešte i pogled je predivan.
Tu sam po prvi put i probala Starbucks i nisam nešto pretjerano oduševljena, ne znam da li je do toga što nisam imala pojma šta naručiti , pa sam poručila obični cappuccino koji je bio jako gorak, ali me bar držao na nogama dok nismo stigli do hotela.

U hotel smo došli oko 2, gdje smo imali slobodno vrijeme do 7 kada je bila večera. To smo vrijeme svi naravno iskoristili da odspavamo jer niko od nas nije spavao preko 30 sati. Hotelska soba je bila super, više je to bio kao apartman, imali smo dvije sobe i kupatilo, a pogled je bio predivan jer smo bile na 7 spratu.

Navečer smo išli u  Vaci ulice u kojoj možete nači svakakve stvari, doslovno vam ljudi priđu i nude razne supstance, haha. Nekad oko 11 smo došli u hotel gdje sam se komirala jer smo idućeg dana krenuli za Bratislavu.



                                                             







22.8


Ujutru smo imali doručak i odmah nakon toga nas čekao dug put ka Bratislavi, a onda ka Pragu.
Prije svega toga smo posjetili vidikovac sa koga se pruža pogled na Budimpeštu.

U Bratislavi nismo proveli puno vremena. Išli smo u stari Hrad, na tvrđavu i obišli još par nekih palata. Mogu vam reći da nam je doslovno svima nešto smrdilo, općenito grad se osjeti nekim čudnim mirisom. Ne znam da li je to do Dunava i do vlage ili nečeg drugog, ali mi je nešto baš smrdilo. Nadam se da nikog ovim nisam uvrijedila, samo sam iznijela svoje lično mišljenje. No, grad je zaista lijep ako volite šerene zgrade i mješavinu novijih i starijih građevina.

Nakon toga smo krenuli ka Pragu i bile su baš neke velike gužve, zbog kojih smo baš dugo putovali i jedva smo stigli u hotel na večeru. Došli smo oko 20:30 i prvo smo večerali, a tek onda dobili sobe. 
Bili smo u hotelu Fortuna West koji je relativno blizu centra. Blizu hotela smo imali i Mc'Donalds, Billu, poligon, igralište...
Jedina zamjerka je to što je besplatan internet samo na recepciji, a u ostalim dijelovima morate platiti 3€ dan, a kako je većini nas internet jedino sredstvo za komunikaciju sa roditeljima, dosta nas je i platilo. Tu noć smo proveli jedni kod drugih u sobama i legli smo dosta kasno, oko 3 ili pola 4 ujutro.








23.8

Ovo će vam svi sigurno reći da im je bio najbolji dan, bar je meni bio, a i mnogim drugima s kojima sa pričala o tome. Imali smo doručak i nako toga smo krenuli u obilazak.
Taj dan smo uglavnom obilazili neke trgove koliko se sjećam i imali smo dosta slobodnog vremena. To vrijeme smo koristile da idemo tražit slatke dečke i masu puta se izblamirale. Tako mi naiđemo na neke slatke momke i kažem nešto na našem, a onda se izblamiramo kad shvatimo da su i oni sa Balkana i da nas razumiju. Ono što je čudno, jeste da je svaka djevojka ili dečko za kog smo rekle da je sladak, zgodan bio baš odavde sa naših područja, tako da slobodno mogu reći da imamo najljepše djevojke i momke. 

Na kraju smo odlučile malo biti ambasadori BiH, pa smo po sred Praga nosili našu zastavu i naravno uslikale se mali milion puta. Kasnije je došlo vrijeme da krenemo ka hotelu, gdje nam je vodić rekao da tu večer idemo u diskoteku u kojoj će biti i škole iz Hrvatske i Srbije, možete zamisliti našu sreću.

Kad smo stigli u hotel imali smo dosta slobodnog vremena, pa smo izašli na poligon da iskoristimo vrijeme do diskoteke. Uglavnom taj poligon na kome smo bili ima fu*king "radno vrijeme", tačnije na poligonu možete biti od 8 ujutru do 8 uveče. No, mi tipični Balkanci za to nismo marili i nastavili smo se igrati, dok se oko pola 9 nije pojavila policija, jer nas je neko od divnih stanara prijavio. Mogu vam reći, da Česi i nisu neki baš društven narod, no na sreću sa nama je bila profesorica pa je ona to riješila da policijom. 

Navečer smo oko pola 11 krenuli u diskoteku i naravno kakvi smo mi baksuzi, pogriješili smo put i trebalo nam je mnogo više vremena da nađemo diskoteku od onog koje je ustvari potrebno.
Tamo smo stigli oko 12, gdje su nas prvo pitali za godine i stavili nam one narukvice.
Diskoteka se zove Misch Masch i dosta je velika. Puštali su dosta hitova od See you again, Danza Kuduro pa sve do Lijepa li si i Đurđevdana. 
Kad smo tek došli nismo mogle naći sto, no neki divni momci iz Hrvatske su nam ustupili mjesto, nažalost ne znam kako se zovu, ali su zaista bili divni prema nama i hvala im puno.

Tu je vrijeme baš, baš brzo prošlo i oko 1:15 smo krenuli u hotel. Naravnu, žurka se i tu nastavila i ponovo ništa od spavanja do ranog jutra.

Taj dan sam se uspjela zaljubiti mali milion puta i sad sam pravi stalker na instagramu pokušavam naći sve te slatke ljude, priznajte svi to radimo, hahaha.









24.8

Ovog se dana nešto slabije sjećam, jer znam da sam bila neraspoložena jer smo jako kratko bili u diskoteci, a to nam je bila jedina noć kada smo išli. Taj dan smo imali malo više vremna spavati do 9, ali smo već u 11 krenuli na Hradčany gdje se nalazi neka palata u kojoj je kralj, predsjednik ni sama ne znam. Uglavnom smo gledali smjenu straže koja je baš interesantna i obilazili smo Gotičku katedralu kao i katedralu Sv.  Vida i još neku ja mislim. Ok sad sam shvatila da se ne sjećam bukvalno ni jednog naziva ovih crkava, bravo ja. 

Nakon toga smo posjetili Karlov most, za koji ste vjerovatno svi čuli. Za njega se veže dosta legendi među kojima je i ta da se prije moglo čuti kihanje bebe, sve dok jednog dana ta beba  nije kihnula,a tuda je prolazio sveštenik i on je blagoslovio. 
Sa mosta se pruža predivan pogled na Vltavu i Prag. Tu možete sresti dosta različitih kultura, ljudi, suvenira i čega sve ne. 

Tu noć smo baš dugo ostali sjediti jer smo čekali da se Hrvati vrate iz diskoteke i da se žalimo što nas nisu vodili. To nam je ujedno bilo i posljednje večer tako da smo svi bili nostalgični.
Zaspala sam negdje oko 4, a morala sam ustati oko 7.








25.8


Ujutru smo morali baš ranu ustati ukoliko smo htjeli doručkovati, a već u 9 smo se oprostili sa Pragom i krenuli u Beč.
Koliko se sjećam mislim da smo prvo posjetili neki shopping centar na samoj granici Češke i Austrije koji ima zaista dosta radnji. Tu je u Nikeu bilo ogromno sniženje tako da sam kupila patike koje su inače dosta skupe za samo 31 €. Naravno i ostatak para sam potrošila u Terranovi i New Yorkeru. 
Nakon toga smo se uputili ka čuvenom dvorcu Schonbrunnu, koji je zaista prekrasan. Tu smo se dosta izmorili dok smo se popeli na vrh, a i isprljali patike od sitnih kamenčića.

Poslije smo posjetili sami centar grada u kome smo imali dosta vremena i otišli smo u Maria Hilfe Strasse da trošimo još ono malo novca što nam je ostale.

Oko 9 smo se uputili ka Prateru, vjerujem da se svi čuli za njega. Išla sam na par vožnji uključujući i čuveni toranj Prater Turm koji je visok 117 metara i koji je neka vrsta ringišpila. Mislila sam da ću umrijeti, povraćati i šta sve ne, no čim smo se počeli dizati bila sam presretna. Pogled je bio predivan, sunce je tek zašlo, polumjesec izlazi, zgrade mijenjaju boje. U trenutku shvatito ono: " Ja sam u fu*king Beču!" tad sam tek shvatila gdje sam i kako će to sve za par sati završiti. 
Poslije toga sam išla na rolerkoster, a onda sam postala baba i počelo mi se spavati, jer baš dugo nisam spavala.

Iz Beča smo krenuli u 11 i tu se završio naš maturalac. Ja sam prva zaspala u busu i kad sam se probudila oko 2 nisam mogla vjerovati da svi spavaju po podu, stepenicama, uglavnom bilo nas je svugdje.







26.8

Granicu smo prošli oko pola 8 ujutro, a već smo u pola 12 bili kući. 


Eto, što više da vam kažem?
Ovo putovanje je u meni probudilo toliko osjećaja, toliko stvari sam shvatila. Ono, za par dana počinje zadnja godina srednje škole, fakat je došlo vrijeme da krenem razmišljati o faksu. 
Drago mi je što je baš moja generacija ta koja je započela maturalce u ovoj školi, jer ih prije nije bilo i nadam se da će i buduće generacije imati ovako divno iskustvo poput nas.

Baš kao što vam svi kažu, tako ću i ja. Ovo je definitvno nešto što ću pamtiti do kraja života.
Mnogi od vas će se sigurno odlučiti na ono polaganje vozačkog ispita, a odustaće od maturalca. Vjerujte mi da je ovo putovanje vrijednije od toga masu puta. Za polaganje imate dosta vremena, a maturalac je samo jednom u životu, eventualno dva put.

Hvala puno na čitanju. Nadam se da sam vam bar malo dočarala koliko sam se ja divno provela.

Lots of love.
Minnah.♥


You Might Also Like

45 komentari

  1. Presavršene fotografije! Bilo mi je toliko uzbudljivo čitati sve ovo! I ja sam jednom do sada bila u Starbucksu, i nisam nešto oduševljena. Trebala si staviti više šećera u taj cuppuccino. xD ♥♥♥

    Novi collab -> https://innisall.blogspot.com/2017/08/outfit-bloggin-collab.html

    ReplyDelete
  2. Odličan post mila, fotke su fenomenalne! ♥

    Veliki pozdrav, Kristina ♥

    https://onlyforgirlsbykristina.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  3. Fotografije su mrak! Fućkaš Starbucks, posjetila si toliko lijepih gradova i dvoraca... Ljubomorna sam :D

    Prirodni ili umjetni notki? + savjeti za njegu noktiju: moonstears.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se, sigirno će biti prilika da i ti odeš na neko ovakvo putovanje. Hvala btw ❤

      Delete
  4. Nisam bila, mozda jednom hocu, nadam se. Fotografije su predivnee ❤️

    MagdalenaŠ.

    ReplyDelete
  5. Wow, samo po fotografijama se može vidjeti da je iskustvo bilo nevjerovatno. Hvala ti što si ga odlučila prenijeti s nama

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  6. I sama bih htjela da posjetim sva ova četiri grada jer su mi sve četiri zemlje predivne a ove građevine i dvorci su nešto nezamjenjivo, zaista blago tebi.
    Sjajan post :)) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista sam zahvalna na ovoj mogućnosti, nadam se da će ti se želja ispuniti! ❤

      Delete
  7. Ajme! Vidi se po fotografijama, a i po tekstu da si se divno zabavila. Posjetila si dosta stvari i stvarno ti zavidim zbog toga. Sve destinacije izgledaju predivno!

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  8. Wooow! Odličan post! Po tekstu i fotkama se vidi da ti je na maturalcu bilo zaista predivno *--*
    Novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  9. Ove slike su prelepee!Odličan post, uživala sam. :D

    https://wwwthebeautyjournal.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, drago mi je da ti se dopalo! 😊

      Delete
  10. Mina draga, odusevila si me ovim postom! Predivne fotografije, zaista su fenomenalne, uspela si da nam preneses svu lepotu ovih ocaravajucih gradova! Inace preslatka si, i predivna, ocekujem jos dosta slicnih postova, nakon nekih buducih putovanja!

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno draga Sandra na divnim riječima! ❤

      Delete
  11. I ja sam tu išla na maturalac , sve bih ponovila !
    Slike su savršene !
    GIVEAWAY -> http://hisandherway.blogspot.hr/2017/08/school-struggles-giveaway.html <--

    ReplyDelete
  12. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    ReplyDelete
  13. Divan post, uživala sam čitajući.
    Pratim te ako želiš uzvrati.

    https://ccaammblog.blogspot.ba

    ReplyDelete
  14. Slike su prekrasne, tekst je predobar i sve si prelijepo napisala. Ja se jako veselim našem maturalcu i isto ćemo posjetiti ove gradove. Tako da se nadam da će se i meni svidjeti kao i tebi. I da, sad sam se sjetila da je naša škola išla na maturalac isto sad negdje, pa jel se sjećaš možda ako su ti ljudi bili iz Rijeke haha pa bih ti mogla pomoći u traženju slatkih dečkiju haha. Sjajan post draga moja! :)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, sigurna sam da ćeš se super provesti. Kakva koincidencija haha, bilo je baš dosta škola, a sigurna sam da je bila i Rijeka. Hvala ti na divnom komentaru! <3

      Delete
  15. Fotografije izgledaju savrseno :)
    https://darijadujovic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Hi! Very nice places, I would like to visit all of them.
    I follow you and I invite you to visit my blog when you want.

    ReplyDelete
  17. Prelepe fotografije draga <3 savrsene su :)

    ReplyDelete
  18. Great post! Thanks for sharing!
    Follow for follow?
    Shoes Online Shopping India

    ReplyDelete
  19. Jako lijep post, slike su predobre! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  20. nice post.... thanks for sharing
    https://printland.dreamwidth.org/318.html

    ReplyDelete

Follow me