MY SUMMER PLAYLIST | part #1

July 13, 2017


Pozdrav dragi ljudi!
Nisam baš nešto redovna, ali trudim se postaviti bar jedan post sedmično. Mogu ja pisati svaki dan, ali to bi uglavnom bili postovi koji nikome nisu interesantni.

Obzirom da smo svi mi uvijek u potrazi za novom muzikom, danas ću vam pokazati moju ljetnu playlistu. Ja uglavnom slušam stranu muziku, pa je zbog toga i ova lista puna stranih pjesama i moći ćete primjetiti koje muzičare volim. :')
Uskoro ću vam pripremiti i drugi dio , jer ne želim da bude predugo.
Nadam se da će vam se dopasti!

DAVID GUETTA  ft. JUSTIN BIEBER - 2U


SHAWN MENDES - THERE'S NOTHING HOLDIN' ME BACK


MARTIN GARRIX & TROYE SIVAN - THERE FOR YOU


JONAS BLUE ft. WILLIAM SINGE - MAMA


AXWELL  INGROSSO - MORE THAN YOU KNOW


ZEDD ft. ALESSIA CARA - STAY


KYGO ft. SELENA GOMEZ - IT AIN'T ME

DJ SNAKE ft. JUSTIN BIEBER - LET ME LOVE YOU


MARTIN GARRIX ft. DUA LIPA - SCARED TO BE LONELY


CALVIN HARRIS - MY WAY


RITA ORA - YOUR SONG




JASON DERULO, NICKI MINAJ ft.TY  DOLLA $IGN - SWALLA


BRUNO MARS - THAT'S WHAT I LIKE


ZARA LARSSON - I WOULD LIKE


MARTIN GARRIX ft. BEBE REXHA - IN THE NAME OF LOVE


JONAS BLUE ft. RAYE - BY YOUR SIDE


AVICII - WAKE ME UP


ONE REPUBLIC - IF I LOSE MYSELF


IMAGINE DRAGONS - I BET MY LIFE


DEMI LOVATO - COOL FOR THE SUMMER


GALANTIS - NO MONEY


MIKE POSNER - I TOOK A PILL IN IBIZA


CASH CASH & ROZES - MATCHES


Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah❤

You Might Also Like

26 komentari

  1. Super play lista! Ja slušam većinu ovih pjesama :D

    Sunset in Zagreb: moonstears

    ReplyDelete
  2. Odlična playlista! Znam sve pesme sa ove liste, imamo isti ukus za muziku :D

    http://anastasijamatic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Super post! Slušam većinu pjesama sa tvoje playliste tako da mi je drago da si ih uvrstila *-*
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    ReplyDelete
  4. Jeli moguće da je ovo prva playlista bez pjesme Despacito na prvom mjestu! haha odličan post i ukus! Većinu ih slušam...
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slušam ja i nju, ali upravo što je svi biraju, ja je nisam stavila na ovu playlistu. :')
      Hvala puno! :)

      Delete
  5. Divna playlista! Dosta pjesama svakodnevno slušam, ali ima i onih koje uopšte ne slušam tako da.. xD Učlanila sam se u tvoj blog konačno :D ♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Odlična playlista,iskreno ovaj post mi je dosta pomogao jer u zadnje vrijeme sve pjesme su mi dosadile i trebale su mi neke nove.Tako da ću definitivno ove što ne znam početi slušati.Super post.♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, drago mi je da sam ti pomogla! <3

      Delete
  7. lepe pesme :)
    https://www.instagram.com/isidora_arodisi/
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  8. Bas si se potrudila za ovu listu, ogromna je!
    Vecinu pesama nisam cula ali su jako dobre za leto! Hvala ti. :)
    Pogledaj moj blog ako zelis i zaprati me: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs

    ReplyDelete
  9. Great songs!!! ;)
    Come to me https://cakemonika.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  10. I know most of the songs ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Slušam sve ove pjesme !!
    Novi post na mom blogu https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    ReplyDelete
  12. The coolest music summer playlist. Love any Bruno Mars song.

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete

Follow me