Instagram TAG | 📷

March 11, 2017

Pozdrav ekipaaa.🙌
Kako ste?Ok,priznajem nije me bilo dugo,a iskreno nisam imala ni vremena.Prethodu sedmicu sam stalno nešto učila i nisam imala neke ideje za postove.Nadam se da će se to ubrzo promijeniti.

Koliko vas prati TVD?Uglavnom,sinoć je prikazana posljednja epizoda najdraže mi serije.Ostala sam budna do 4 ujutru da bih gledala premijeru i ne kajem se.Koliko sam suza isplakala sinoć je dovoljno da ne plaćem narednih 5 godina.Neću ništa da vam kažem šta se dešava zbog onih koji nisu pogledali epizodu,ali sam sigurna da će svako ko je pogledao bar sezonu ove serije postati fontana.
Ja sam uz ovu seriju odrastala od 2011. pa evo sve do 2017. 
"IT 'S BEEN HELL OF A RIDE!"

Pošto,kao što sam napisala, nemam nekih super ideja tu je jedan tag.Nadam se da će vam se dopasti i da ćete uživati u čitanju! :)

1. Kako se zoveš na Instagramu?
-@eminacajo
 Jednostavno moje ime,jako sam kreativna!

2. Kada si napravila Instagram?
-To je bilo baš davno.Bila sam još uvijek u osnovnoj školi i to je bio novembar 2013.


3. Prva slika na instagramu?


4. Koliko ljudi ti pratiš, a koliko ljudi tebe prati?
-Ja pratim 208, dok mene prati 561 osoba.Ako me neko od vas zaprati,  slobodno mi se javite u direct, pa ću i ja vas.

5. Šta ti piše u opisu instagrama?



6. Kako izgleda tvoja slika profila?
Nemam ovu sliku nigdje sačuvanu,možete je dijelom vidjeti u prethodnom odgovoru.

7. Koliko slika objavljuješ po danu, i koliko si ih već objavila?
-Za mene je bolje pitanje koliko slika objavim mjesečno,a to je 2-3 slike.Na profil postavim slike koje mi se baš dopadaju, a češto objavljujem na story različite gluposti.Do sad sam objavila 164 slike.


8. Najgora objavljena slika?
-Većinom obrišem slike koje mi se ne dopadaju ali evo ova jer je smješno koliko sam je izoštrila.Još uvijek ne znam što je nisam obrisala,haha




9. Slika sa naviše lajkova?




10. Zadnja osoba koja ti je lajkovala sliku?
-Prijateljica haha, @dzenita16 


11. Četiri slavne osobe koje pratiš?
-Justin Bieber, Gigi Hadid, Brooklyn Beckham ,Martin Garrix

12. Pokaži treću, šestu, devetu i osamnaestu sliku?







13. Zadnja postavljena slika?



14. Koliko često otvaraš Instagram?
-Kad god mi je mobitel u ruci,to mi je najdraža socijalna mreža tako da sam tamo uvijek.


15. Stavljaš li filter na slike?
Rijetko,više se baziram na oštrinu, osvjetljenje, boje, sjene...

16. Koliko mnogo stavljaš hashtag-ova?
-Stavim jedan i to na neke slike samo.


17. Imaš li puno selfija na profilu?
-Definitvno ne više od slika neba,haha.


18. Imaš li i neke druge socijalne medije?
-Yup! Facebook, Snapchat, We heart it, Wattpad i još na nekim glupostima. 😂

Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah💕

46 comments:

  1. Nisam ljubitelj tagovala, ali do sada nisam citala ni jedan nalik ovom, tako da mi se ovaj bas dopao, zbog svoje specificnosti. Interesantna pitanja i odgovori. UZIVALA SAM CITAJUCI <33

    Gotičarka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga Sandra na kao i uvijek divnom komentaru!❤

      Delete
  2. Odličan post, draga moja. Evo i ja čekam kraj Teen Wolfa da se isplačem do kraja... Ja na instagram naprimjer postavljam jednu do dvije fotke u pola godine... I onda ih obrišem...

    Kalopsia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Lana.Još ne mogu prihvatiti da je serija koja sam pratila 6 godina završila...💕

      Delete
  3. Draga Minna, odavno nisam bila na tvom blogu, tako da sam baaaaaš pozitivno iznenađena novim izgledom. Svaka čast! ♥

    Aminique

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Amina na divnom komentaru!❤

      Delete
  4. Predivna si, divne fotke :) Zapratila sam te pa ako želiš uzvrati da se podržavamo u ovom blogosvijetu! :)♥


    beautyakworld.blogspot.ba

    ReplyDelete
  5. I love instagram! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Volim ovaj tag pa sam i tvoj rado pročitala. :D

    Its Nina

    ReplyDelete
  7. Zanimljiv tag, draga. Instagram mi je jedna od omiljenih društvenih mreža. Drago mi je što neko od bloggera ima wattpad (ako želiš, zaprati me @hastag_girl , i ako želiš javi mi se u porukama da i ja tebe zapratim). ♥

    Die with memories,not dreams

    ReplyDelete
  8. Wow, prva slika pa savršena *.* Inače tag je predivan, kao i tvoj instagram, sad mi je žao što sam ja mnogo vojih slika obrisla, uključujući i prvu sliku :(

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  9. Divan post draga . Slike su odlične ! Učlani se na moj blog ako zelis,uzvratit cu <3
    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  10. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ReplyDelete
  11. Viđala sam ovaj tag po youtubu, ali mislim da ga nikada nisam čitala, vjerovatno nisam naišla niti na jedan. Baš mi se dopada kako si odgovarala, post je super:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  12. Nice post!

    http://carinazz.blogspot.com.ee/

    ReplyDelete
  13. Super su slike, ova zadnja je extraa, inače zapratila sam te upravo ja sam vremenski putnik hahah, ja instagram imam negdje od kraja 2014 ili početka 2015 tj prvi profil hahah, nebi ja bila ja kad bi bio samo jedan xD.
    ako hoćeš baci pogled na moj novi post :*
    -Sara

    vremenskiputnik.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Zanimljiv tag. Slike su jako lepe. :)
    P.S. Imaš divan blog. Pratim te. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  15. Hello dear,
    fantastic post!
    I'm following back (#109).
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ReplyDelete
  16. Odličan tag i veoma zanimljiv draga, slike su jako lepe ❤❤

    ReplyDelete
  17. Such a great post! I Love Instagram!))
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  18. Odlican tag! Super su slike! :)

    Pratim te.
    http://broken55.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  19. Predobar post, možda ga i ja uradim. Ko će znati haha <3
    Moram te follow c(: <3

    everydayema.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baš bih voljela i tvoj pročitati!💕

      Delete
  20. loved this post a lot, such a wonderful instagram tag! xx I followed your blog! x
    Lots of love,
    Marina Rosie xx
    http://marinawriteslife.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  21. Odlicna ideja za post, nisam do sada nailazila na instagram tag :)

    Ako zelis zaprati me, ostavi komentar i uzvraticu ^^ <3
    www.infashionchains.com

    ReplyDelete

Powered by Blogger.