Belgrade 📷

March 26, 2017

Hi guys! 
Kako ste vi proveli ovu sedmicu? Jeste imali neki značajan uspon ili, ne daj Bože, pad?

Jučer sam sa školom bila na izletu u Beogradu. Ja sam se doslovno zaljubila u taj grad i voljela bih ga ponovo posjetiti.

Nema veza što sam ustala u 2 ujutro, smrzavala se dok su nam čekirali pasoše na Hrvatskoj i Srpskoj granici, super sam se provela.

Uslikala sam brdo slika, koliko sebe i prijateljica, toliko i građevina, neba i pejzaža.

Da ne bih više gnjavila tekstom, nadam se da ćete uživati u slikama! 


























You Might Also Like

52 komentari

  1. Odlican post draga jako lijepo sastavljeno,slike su savrsene stvarno mi se svidja ovaj blog .Drago mi je da si se lijepo provela draga moja
    Ako zelis svrati i pogledaj moj novi post,

    ReplyDelete
  2. Smatram da je Beograd jedan od ljepših gradova i stalno toponavljam, tako da moram reći i daa su fotke odlične

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  3. Odličan post! Predivne vedre i sunčane fotografije. A Beograd je divan, slažem se. :)

    Kathy's delight / Instagram

    ReplyDelete
  4. Predivan post! <3
    Beograd je grad koji ja dosta volim,iako sam u njemu bila samo jednom.Fotke su T O P .

    anastasjastyles.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam se na prvu odmah zaljubila:)

      Delete
  5. Sjajan post!Divno si ga napisala!Slike su prelepe!Drago mi je što si se lepo provela,i što ćeš ga lepo pamtiti!Zapratila sam te,ja sam tvoj # 112 član,ako želiš uzvrati mi,značilo bi mi!♥

    https://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Divan post, drago mi je da si se lepo provela, slike su divne zaista, Beograd i sama obozavam i odlazim tamo kad god imam vremena, tako da sam sigurna da ti je bilo prelepo<3

    https://aandymm.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    ReplyDelete
  8. Beograd je prelep grad te mi je jako drago sto si se lepo provela i uzivala u njemu! Jako simaptican post i predivne fotografije.

    Gotičarka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se,hvala puno draga Sandra:)

      Delete
  9. Predivne slike, sigurno si uživala! <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  10. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati:
    http://janead.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  12. Slike izgledaju super! Nadam se da si se lijepo provela. :)

    Le Sagittaire

    ReplyDelete
  13. great post dear! i love your photos!
    Serena
    bloggerchepassione.blogspot.it

    ReplyDelete
  14. Sjajan post i jako lepe slike, pratim te pa ako želiš pogledaj moj blog i uzvrati.

    Moj Šminkeraj Blog

    ReplyDelete
  15. Mnogo mi je drago što ti se dopao moj grad, želim ti da što pre dobiješ priliku da ga ponovo posetiš! :D

    http://couturecase.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, ja jedva čekam da ga opet posjetim :)

      Delete
  16. odličan post :)

    http://moranamm.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  17. Super post, slike su prelepe! Zapratila sam te, uzvrati ako želiš Magični Svet Lepote

    ReplyDelete
  18. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. I love it! Enjoy the day doll!

    PS: Do you want to follow each other? Let me know! ❤

    Mary María Style

    ReplyDelete
  20. Divan post! Drago mi je sto si se lepo provela ,dodji opet u Srbiju ako imas priliku :)
    Bilo bi mi drago ako bi posetila moj blog:anastasijakostic.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno,jedva cekam da ponovo dođem tamo.Hoću:)

      Delete
  21. Draga, fotkice su predivne i zaista mi je drago da si se lijepo provela. I ja sam nekoliko puta bila u BG i stvarno ima finih destinacija i znamenitosti!

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na divnom komentaru!💕

      Delete
  22. Great post dear

    Would you like follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Odlican post.. ^_^

    Ja sam nova i pratim te, znacilo bi mi ako bi pogledala moj blog i ako ti se dopadne zaprati ^_^ <3

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  24. Odlican post! Fotografije su super i nadam se da ces imati jos prilika da posjetis Beograd :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete

Like us on Facebook