Happy birthday!🎂

March 01, 2017

                                                                      Pozdrav ekipa i dobrodošli ponovo na ovaj moj mali blog.



Razmišljala sam o čemu bih to mogla pisati i odlučila sam ovaj post posvetiti mojim dvijema ljubavima.

Svako od nas ima ono nešto svoje čemu se uvijek vraća.Tu malu oazu mira,gdje je njegov dom,obitelj i sigurnost.
Naša domovina,ne država,nego domovina.
Možda neko od vas živi u SAD-u,ali je rođen na našem lijepom Balkanu.Za vas je sigurna sam,SAD samo država u kojoj živite,a Balkan je ono što je vaše,za čime vaše srce žudi.

Tako i ja imam svoju,lijepu Bosnu i Hercegovinu.Punu zelenih dolina,hirovitih rijeka i visokih planina,pa čak imamo i taj maleni,ali našem srcu ogromni dio mora.
Oduvijek sam se divila ljepotama našeg Balkana i čudila kako to da ljudi tako malo cijene to.Uništavaju te ljepote kako bi napravili fabrike,elektrane i još kakve građevine koje će to uništiti tu ljepotu koju nam je On ostavio u emanet.

Ljudi zaboravljaju da smo na ovom svijetu samo obični putnici i da ćemo jednog dana ostaviti ovaj svijet drugim generacijama.Ali,zapitajte se,ako budemo nastavili uništavati te ljepote šta ćemo im ostaviti?
Jasno je da živimo u,da se ne izrazim kakvim,državama,ali ljepote tih država su ono za što se čuvamo,da je ne bi napustili.

Možda će je ipak većina nas napustiti,pronaći sreću u nekim drugim državama,ali domovina je ono što ćemo nositi u srcu i duši.

Sretan ti Dan nezavisnosti! 



Moja druga ljubav je Justin Bieber.Sad vjerovatno zvučim kao neka zaluđena tinejdžerka,a iskrena da budem i jesam.
Još uvijek mogu zamisliti desetogodišnju mene,davne 2009. kako slušam One Time i zaljubljeno gledam u,tada dječaka sa poznatom Bieber frizurom.Mogu reći da je Justin tad postao prvi strani pjevači kojeg sam zavoljela i počela slušati.
Pošto je moj engleski jezik bio na nivou  znanja boja i životinja,sjećam se kako sam tad tražila prevode njegovih pjesama i tražila njegove nove slike kako bih i postavila na pozadinu telefona i računara.

Od tad je prošlo skoro 8 godina,a ja sam još uvijek ista ta djevojčica koja je zaluđena njime i čija je soba puna njegovih postera,a srce sreće svaki put kad vidim koliko osoba on učini sretnim.

HAPPY BIRTHDAY KIDRAUHL!

S



Hvala na čitanju!
Lota of love.
Minnah💕

You Might Also Like

60 komentari

  1. Odličan post. Prvi puta sam naletjela na ovakav tip postova i jako mi se svidio.

    Novi post na mom blogu: https://stroongana.blogspot.hr/2017/02/ocjenjivanje-outfita.html?m=1

    ReplyDelete
  2. I ja živim u Bosni i mislim da je predivno što si odlučila odvojiti svoje vrijeme i napraviti post vezano uz dan nezavisnoti :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  3. Super post draga! Ja također smatram da je domovina ono što nosimo u srcu i duši. Jako mi se sviđa ovaj post, i sretan dan nezavisnosti Bosni i Hercegovini *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ReplyDelete
  4. Super post. I hvala ti sto posjecujes moj blog. :) Pratiiim!

    Charming Coco

    ReplyDelete
  5. Great post! Happy b-day JB :)

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Predivan post, draga. Jako lepo napisano osim dela o Justin Bieber-u. I to je lepo napisano, ali ja mrzim Justina tako da shvataš šta želim da kažem...

    ReplyDelete
  7. Zaista divan post i prepun ljubavi. Iskreno nisam ljubitelj SAD-a, ali volim balkan i BiH, ma koliko loše da je u njoj, tu znam da imam svoju slobodu i mir. I gdje god da odem mene nostalgija povuče i uvijek joj se srećno vraćam.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se,hvala na divnom komentaru ❤

      Delete
  8. Ajoj upotrebicu jedan izraz koji inace ne koristim a to je 'Ajoj kako sladak post!'. Hah zaista jako neutralna i nespecificna tema, ali sam ipak uzivala citajuci! Predivno napisano.

    Gotičarka

    ReplyDelete
  9. aww soo sweet http://0chiclife0.blogspot.ba/ follow for follwo

    ReplyDelete
  10. Wonderful post!
    Have a great weekend!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  11. Bas mi se svidja post,pogotovo to za Justina,jer ga i ja obozavam.
    Moj blog http://dnevnikjednetinejdzerke5.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
  12. Super post. Sva sam se najezila. Bas lepo pises...

    https://www.dorajaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Congratulations Dear!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    ReplyDelete
  14. Jako lijep post! Jako si lijepo napisala za BIH, svaka ti čast! Sjajan, sjajan, sjajan post!:)♥
    ,
    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  15. Jaoo tako mi je zao sto nisam ovaj post procitala bas na sami rodjendan, ali znam tocno kako se osjecas povodom toga. Zelim Justinu sve najbolje, prebrzo je odrastao. Takodjer cuvam sve postere koje sam nekada skupljala, pridruzujem se klubu "zaludjenih tinejdzerki" lol. Imam osjecaj da cu s jednakim zarom pjevati njegove pjesme po kuci i za deset godina haha. Nadam se da nisi propustila nedavni live na instagramu, cak nam je i pjevao *-*
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnom komentaru❤ #beliebersforever

      Delete
  16. Svida mi se post, posebno prvi dio. ♥

    Ako zelis uclani se na moj blog, nova sam, uzvratit cu. :)

    http://littledreamer30.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  17. I follow you now #96

    http://intonezzee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    ReplyDelete
  19. great post
    Would you like to follow each other on GFC
    let me know and I follow back https://bysinkj.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Wonderful post!
    Would you like to follow each other on GFC
    let me know and I follow back http://www.milashe4ka9596.ru/

    ReplyDelete
  21. Predivan post, jako mi se svidja tvoj blog. Bas si zanimljiva i imas smisla za ovo.
    Dodala sam te na blogu, ako zelis uzvrati, i pogledaj moj blog, blo bi mi drago.
    moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na divnom komentaru,hoću!:)

      Delete
  22. Oh, great post! :)
    I like your blog and i follow you #99
    Please, follow me back
    xoxo
    My blog(Click)♥

    ReplyDelete
  23. Draga ja sam nova ja sam tebe zapratila pa bi voljela da uzvratis

    ReplyDelete
  24. Awesome post!

    I love your blog! x
    Would you like to follow each other on GFC?
    Please let me know on my blog and I will follow back as soon as possible!
    Have a good day!

    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    ReplyDelete
  25. Wonderful and perfect! I follow you blog, please follow me too. http://alamodenatine.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Lovely post =)

    I followed your blog through gfc, would love if you could follow back and show your support <3

    http://www.beautorgeousworld.com/

    ReplyDelete
  27. Hej, vrlo zanimljiv post. ♥ Možeš li posjetiti moj blog i zapratiti me? Ja sam već tebe. ;) Hvala!
    lea-s-diary.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Predivno je što si se odlučila da napišeš ovakav post. Nisam baš puno čitala na nekim blogovim o tome koliko vole svoju državu, tako da mi je ovaj post veoma dobro došao. Justina Biebera ne volim ko zna koliko ali sam zaluđena sa nekim njegovim pesmama,npr. Love yourself, Sorry i još puno njih.❤

    ReplyDelete

Follow me