Women's day outfit ideas🌹 | Zaful

February 25, 2017
Gdje ste ekipaaa?
Vikend nam je napokon tu.
Ja,debil kakav jesam, i vikendom se probudim u 7,ne zato što moram,nego jer sam navikla ustajati u 6 i onda ne mogu spavati ni vikendom kako treba.

Iskreno nemam pojma koji je danas datum,ali znam da je još malo ostalo do 8.  marta,odnosno Međunarodnog dana žena.
To je zaista divan praznik,naravno žene se poštuju i svaki drugi dan,ali je ovaj zaista poseban!
Imam jaaako puno muških prijatelja sa kojim sam odrasla i smatram ih braćom.Oni su mi prošle godine kupili mnoštvo cvijeća i jako sam im zahvalna.
Ako se to ponovi i ove godine,sigurno ću vas obavjestiti!

Tema današnjeg posta,jesu upravo outfiti za taj dan.
Odjeća je sa sajta "Zaful",sigurna sam da ste svi čuli za taj sajt.Imaju divne stvarčice i nadam se da ću nekada ostvariti saradnju sa njima.



1.FLOWERS 

Ova haljina mi je preslatka i baš ide uz naš praznik.U posljednje vrijeme jako mi se dopadaju stvari sa vezom.Daju neki vintage vibru,a opet su jako moderne i daju se super kombinovati.

Ruksak sam vidjela da dosta blogera posjeduje,pa sam ga odlučila upariti sa ovom divnom haljinom.

Da upotpunim haljinu stavila sam i obični,crni choker.On ide super uz sve i daje doživljaj '90-ih.

Cipelice su mi divne.Sigurna sam da se većini neće dopasti,to mi je sestra dala do znanja kad je rekla da su grozne,ali se meni jako dopadaju.



2.SCHOOL

Ovaj outfit je više za školu,a opet ćete super izgledati.Ovdje sam odabrala bijelu tuniku sa volanima na dnu.Jako mi se dopada i super je možete kombinirati.

To sam upotpunila teksas jaknom,koje su se vratile u modu i ponovo,nešto malo drugačijim chokerom.

U posljednje vrijeme mi se jako dopadaju ove hlače sa džepovima,nisam sigurna kako se zovu,pa neću da lupam.Baš su nekako u mom fazonu i baš ih duugo tražim.



3.RED

Ovo također možete obući u školu,ukoliko želite ostaviti jako dobar utisak.Kod ovog outfita sam se bazirala na crvene detalje,jer je to boja ovog praznika,zar ne?

Košuljica sa printom crvenog cvijeta me oduševila.Ja sam ljubitelj tako jednostavnih dezena i printova.

Odabrla sam ove hlače,jer nisam imala nekog ogromnog izbora,ali mi se i one dopadaju.

Kožna jakna odlično ide uz sve,tako da sam nju uparila sa ovom torbom koja također sadrži crvene detalje.

Za kraj sam dodala jednostavnu narukvicu,sa crvenim detaljem da bi upotpunila cjelokupnu kombinaciju.



Koji se vama outfit najviše dopada i zašto?

Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah💕

46 comments:

  1. Woow! Super post draga! Outfiti su preljepi i stvarno se ne mogu odlučiti koji je bolji *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ReplyDelete
  2. Super post ideja!
    Odlične kombinacije si napravila, izdvojila bih prvu. :)

    Kathy's delight / Instagram

    ReplyDelete
  3. Predivne kombinacije, Minna! Ne mogu da se odlucim koja je najljepsa jer mi se sve mnogoo svidjaju! <3

    leylaslifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sve tri kombinacije mi se dopadaju, ali prve dve možda malo više! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete
  5. Mina draga, ja sam u šoku. Bila sam ubeđena da te pratim, a tek sada sam shvatila da to nije tako da sma odmah morala da te zapratim. Zaista mi se dopada tvoj blog i zao mi je sto ranije ovo nisam uradila. Kada je ovaj post u pitanju, jako mi se dopada tema istog. Zaista sjajne preporuke i ideje. Uzivala sam u postu.

    Gotičarka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga Sandra na divnom komentaru! 💕

      Delete
  6. Svaki outfit mi je divan, ali prvi posebno. :)

    Its Nina

    ReplyDelete
  7. Zaful zaista ima ODLIČNE stvari. Skroz su moderne i kod nas će se rijetko pronaći tako jeftina i moderna roba. U svakom slučaju odlična ideja za post, a ne uobičajeni wishlist.

    my-world-hanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Great ideas! I love them ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Divna ideje i outfiti, nažalost nemam ovakve stvari, pa čak ni slične pa ne mogu nikako iskombinvovati

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
  10. Great dresses in Zaful site! :))
    Hello would you follow each other?
    ♥ ♥ ♥ ♥ That's Amore Blog

    ReplyDelete
  11. Svi su mi outfiti prekrasni, ali me najviše osvojio zadnji. Ne znam zašto, ali mi je prekrasan. Sjajan post!:)♥

    http://sretnisanjar.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  12. Predivan post, najviše mi se drugi outfit svida :)

    Eunoia

    ReplyDelete
  13. Odlican post i Zaful je odlicna trgovina! Najvise mi se dopada 3.outfit :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  14. Odličan post. Posljednji outfit mi se najviše sviđa :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ReplyDelete
  15. Draga Minna, predlozi su predivni. Najviše mi se dopadaju 2. i 3.

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
  16. Oh I really like Zaful :)
    http://olaablogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog : http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  18. super kombinacije :D

    https://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  19. I would wear all three looks. Beautiful!

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
  20. That top black floral dress is beautiful! <3

    www.captaincharley.net

    ReplyDelete
  21. Great post!
    Would you like to follow each other?)
    http://anielasv.blogspot.ru

    ReplyDelete

Powered by Blogger.