February music playlist!🎧

February 23, 2017

Pozdrav ekipa,kako vam protiće ova sedmica?

Sutra je napokon petak i vikend nas sljeduje.Ovo je bila poprilično dobra sedmica,jako sam zadovoljna.Pokupila sam dosta dobrih ocjena tako da nemam nešto puno učiti preko vikenda.YAAS.

Prošli mjesec sam vam pisala moju playlistu za januar i sudeći prema pregledima i komentarima,to vam se jako dopalo.Prošli put su to bile uglavnom strane pjesme,a sad sam dodala i par domaćih,da bi svako pronašao nešto za sebe.Ja nisam ljubitelj ove nove domaće muzike,pa su zbog toga na listi većinom starije pjesme.

Možda ste primjetili da je danas četvrtak,a ja uglavnom postove pišem subotom.Ovo je neki bonus post i moj pokušaj da budem bar malo aktivnija.Želim još da vam se zahvalim na 85 pratitelja i preko 2000 pregleda,to je nekom vjerovatno malo,ali ako uzmemo u obzir da je ovaj blog napunio mjesec dana,ja sam više nego zadovoljna!

Da ne duljim više,možemo preći na temu ovog posta: February music playlist 💿



1.Charlie Puth - We Don't Talk Anymore

Duet sa Selenom Gomez.Podavno je izašla,ali sam je ovaj mjesec baš slušala.







2.One Direction - Truly, Madly, Deeply

Ja sam bila opsjednuta njima 2012.Vremenom je to popustilo,ali su mi još uvijek dragi i rado poslušam njihove pjesme.


3.Bebe Rexha : Bad Bitch

Ova je baš nedavno izašla.U posljednje vrijeme je baš često slušam.Pjesma je super kao i sve ostale sa ovog albuma.

4.Lukas Graham : Mama Said

Ja njega jako puuno,puuno volim.Pjesme su mu opušten i uglavnom nose neku poruku.

5. Ed Sheeran : Photograph

Još jedna starija pjesma.Jako lijepa i baš me sjeti na neke lijepe uspomene što i jeste ustvari poruka ove pjesme.


6.Katy Perry : Chained To The Rhythm

Na prvo slušanje mi je djelovala kao obična party pjesma,no nakon nekog vremena sam počela uviđati poruku.Pjesma ustvari govori kako se pretvaramo i ne želimo prihvatiti kakve sve grozne stvari dešavaju u svijetu.Poslušajte!


7.Ed Sheeran : A Team

Također jako dubokoumna pjesma.Govori o djevojci koja prodaje svoje tijelo kako bi zaradila novac za drogu,te kako je u 'A Timu' i da joj se više ne može pomoći.


8.Niall Horan : This Town

Kao što sam rekla jako volim 1D,pa i njih svakog posebno.Ova pjesma je divna i zaista uživam slušajući je.

9.Zara Larsson : So Good

I ovaj put je ona tu.Jednostavno ne prestaje da izbacuje hitove pa je i ova pjesma jedna od njih.


10.Mike Posner : I Took A Pill In Ibiza

Ovaj mjesec me uhvatila nostalgija za ljetom,pa sam ovu pjesmu često slušala.Iako se možda ne čini tako,ona također ima jako veliku poruku.


11. Indexi : Sanjam

Ovu pjesmu slušam od kad znam sa sebe i baš vezana za nju.Ako me vidite da nešto mrmljam,to je vjerovatno ova pjesma.

12.Toše Proeski : Ledena

Ovaj mjesec sam i pokojnog Todora dosta slušala,ali sam izdvojila ovu pjesmu jer je malo življa.

13.Bijelo Dugme : Padaju Zvijezde

Ovu pjesmu sam čula na Pinkovim Zvezdicama u izvedbi Todora Kitanovića i jako je volim.

14.Nevena Božović : Bal

Ono što me privuklo kod ove pjesme je spot.Miloš Biković je predivan kao i sama Nevena.Drago mi je što se spot može mjeriti sa spotovima velikih svjetskih zvijezda,a nije prepun auta,djevojaka znamo već kakvih i alkohola.

15.Ruth B : Lost Boy

Ja jako volim Petra Pana.Odrasla sam sanjajući da će mi na prozor doći dječak koji ne odrasta i povesti me u Nedođiju.Bezobzira što mi je 18,to je i dalje moj san.
Don't grow up it's a trap!


Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah.💕

You Might Also Like

20 komentari

  1. Super post draga moja, slušamo isti tip muzike tako da se većina pjesama nalaze i u mojim favoritima.
    <3 <3 <3

    everydayema.blogspot.ba

    ReplyDelete
  2. Nice playlist dear (y)
    Also check top rated coupons by Fivestarcoupon.com

    ReplyDelete
  3. Divan izbor pjesama. Za neke od njih prvi put čujem :)

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
  4. Joj, po celi dan sam opsednuta tom pesmom od Katy Perry. Pesma je predivna, i to ne kažem što mi je Katy omiljena pevačica nego što je pesma predivna.

    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ReplyDelete
  5. I love Ed Sheeran ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Predivan post i jako mi se dopada tvoj blog... ljubac

    Da li bi volela da zapratimo jedna drugu?

    www.jovanica92.blogspot.rs

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Draga hvala na predivno komentaru. Uzvracam pracenje (#85) <3

      wwww.jovanica92.blogspot.rs

      Delete
  8. Amazing post, dear! Looks wonderful :)
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    ReplyDelete
  9. Obožavam Ruth! Zaista ima dobre pjesme.


    Novi post na blogu...
    Kalopsia

    ReplyDelete

Follow me