My TOP 10 teen movies!🎥

February 04, 2017

Pozdrav ekipaaa.
Nije me bilo duuugo,sorry about that.Škola je počela i prva sedmica je,pa mogu reći,dobro prošla.Nisam ništa odgovarala,haha.
Ako želite zapratite moju prijateljicu : Nedzmas Beauty Corner

Danas ću vam pisati o filmovima koji su mi jako dragi.Pa nadam se da će vam se dopasti.

1. A WALK TO REMEMBER

Jako emotivan film sa ozbiljnom temom.Radnja se odvija oko djevojke koja se ne istiće u društvu i ima veliku tajnu koju krije.Ne interesuju je tipične stvari kao svakog tinejdžera,nego je zaljubljenik u knjige i zvijezde.Na nju počinje obračati pažnju jedan dečko,no ona se boji zavoljeti nekoga.Šta se dalje dešava u filmu pogledajte sami.Mene je ovaj film ostavio u suzama.


2. DEAR JOHN

Još jedan film čija je osnova istoimena knjiga Nicholasa Sparksa.Priča o marincu i djevojci kojima je bilo potrebno samo par nedjelja da se zaljube.Zbog njegova posla,John odlazi da služi a Savannah ostaje da ga čeka.Da li će Savannah biti spremna da ga čeka do njegovog povratka pogledajte sami.


3.MEAN GIRLS

Mislim da smo ovaj film svi pogledali mali milion puta i znamo ko će šta reći,ali ga ipak iznova gledamo.Ako volite kliše,ovo je super za vas.



4.CLUELESS

Još jedan pravi tinejdžerski film,priča se odvija oko Cher,bogate učenice koja se odlučuje preobraziti jednu 'luzericu' i uvesti je u svijet popularnosti.Ukoliko volite filmove iz '90ih ovaj morate pogledati!


5.HUNGER GAMES

Sigurno ste odgledali bar jedan dio ove trilogije.Priča se vrti oko Katniss,djevojke koja lovi da bi osigurala hranu za svoju porodicu u svijetu punom zla.Ona se odlučuje staviti svoj život na kocku,kako bi spasila svoju mlađu sestru.Zajedno sa Peetom,koji je njen kolega iz distrikta,ona se bori za svoj život.Da li će uspjeti,pogledajte u filmu.


6.DIVERGENT

Još jedan SF flim sa sličnom tematikom kao Hunger Games.U svijetu gdje su svi podjeljeni na frakcije,zločin je biti drugačiji,odnosno,ne pripadati ni jednoj,a opet pripadati svakoj frakciji.Tris i Four će se zajedno boriti i pokušati saznati zašto su oni opasni.Također trilogija,iskrene preporuke.


7.WILD CHILD

Još jednom priča se odvija oko bogate Poppy,koju zbog njenog ponašanja odluče poslati u strogi internat u kišnoj Engleskoj.Tamo se u početku ne snalazi,no kasnije se zbliažava sa djevojkama i postaje jako zadovoljna.Prava teen komedija!

8.TITANIC

Ok.Ovo smo bukvalno svi,svi pogledali.Svo znamo o čemu se to radi.Rose se odluči na samoubojstvo,Jack je spašava.Rađa se ljubav,brod udara u santu leda,brod tone...
Bez obzira što sam ga toliko puta gledala uvijek plačem jer, to je klasik ljudi!

9.WRONG TURN

Evo i jednog horora.To mi je nekako omiljeni žanr.Ovaj mi je nekako mješavina komedije i horora.Svi dijelovi su super.Pogledajte ako ste ljubitelji ovakvih filmova.

10.NERVE

Prije svega jako poučan film,a opet i jako interesantan.Do zadnjeg trena vas drži adrenalin i ne znate šta će se desiti.Kako jedna dosadna tinejdžerka,Vee,odlučuje svima pokazati kako je spremna na avanturu i upušta se u svijet igre 'Nerve'.



Eto,tu još ima mnogo filmova,no ovo su neki kojih sam se sad sjetila i za koje sam sigurna da će vam se svidjeti.


                      Hvala na čitanju.
                      Lots of love.
                      Minnah.💕

You Might Also Like

54 komentari

  1. Odličan izbor, pogledala sam skoro sve ove filmove i definitivno bih ih i ja stavila na listu, ništa bez filma 'A walk to remember' i 'Dear John', preporučujem ti i 'The notebook' najbolji romantični film po mom mišljenju :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odavno se kanim pogledati ga,ali uvijek nađem neki drugi i tako u krug,haha:)

      Delete
  2. Ovdje si navela sve moje najdraže filmove i vjerojatno polovicu znam napamet, ja bi vjerojatno iste stavila. Bas si me svida post.


    eunxia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Very cool blog is here for longer and cool post. Followers, and I count on a rematch www.mysterious-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Odlican izbor, ali mislim da je Titanic film za sva vremena :-)
    Pratim te, nadam se da ces uzvratiti <3

    NOVI POST NA MOM BLOGU :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/02/fur-faux.html

    ReplyDelete
  5. Super post, odličan izbor. Uživala sam čitajući <3.

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  6. definitely I will use this list for tonight! ♥

    londonkidx.blogpsot.com

    ReplyDelete
  7. Hvala ti draga na preporuci filmova. Većinu filmova sam gledala, a one koje nisam gledala ću sada definitivno pogledati.
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ReplyDelete
  8. super filmovi, gledala sam neke, ali a walk to remember mi je savrsen, gledala sam ga vec par puta i uvijek suze lijem
    zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti

    Maggie's Blog

    ReplyDelete
  9. I love The Hunger Games! ;).
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Gledala sam Mean Girls kao i Wild Child i predobra su oba filma. Možda bih ja na ovu listu dodala i The Duff kao i moj omiljeni film a to je The best of me! Divan post:D

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da The Duff,super film,šteta što ga se nisam sjetila,a drugi nisam imala priliku pogledati.Hvala ti:)

      Delete
  11. Ovaj post mi trebao definitivno!
    U zadnje vrijeme jako volim pogledati neki film,a ovaj post mi je puuno pomogao,jer sam počela gubiti ideje šta da gledam.Učlanila sam ti se u blog.♥♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  12. Odličan post, jako mi se sviđa <3
    Gledala sam većinu filmova,a s ovog popisa najviše mi se sviđa Nerve <3

    http://doroty4.blogspot.hr/2017/01/zanimljive-teorije-zavjere.html

    ReplyDelete
  13. Odličan post, gledala sam Mean Girls i super je film. ❤❤

    https://aandymm.blogspot.rs

    ReplyDelete
  14. Obožavam filmove. Hvala ti na predlozima. Nekoliko sam već zapisala pa ću pogledat. Titanik sam gledala nekih 6x i mislim da bih mogla opet :D

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
  15. Predobar post nisam ni sumnjala u tebe! <3

    ReplyDelete
  16. Opalaaa,još jedna osoba koja voli Divergent..definitivno je najbolji film,u jednom dahu sam progutala sva tri dela|iako treći samo prvi deo| nažalost.
    A walk to remember je jedan zaiista odličan film,koji i hladnokrvne duše natera da puste suzu! ☺
    Natalija's Beauty Corner

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se,ja sam bas osoba koja ne zna izraziti osjecanja kada treba,a uvijek se rasplacem na knjige i filmove.:)

      Delete
  17. great movies! I sometimes watch them with girls as a part of guilty pleasures or post breakup therapy.

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    ReplyDelete
  18. Nice blog!
    P.S. would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  19. Super post. Vratila sam se u vreme kada se ja gledala ove filmove i mastala o filmskoj ljubavnoj pricii.

    https://dorajaa.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  20. Divergent je moj omiljeni, ali moram priznati da sam pregledala vecinu filmova koje si navela i definitivno bi se nasli i na mojoj listi :)
    pusa

    http://beseenbepopular.com

    ReplyDelete
  21. Od svim navedenih filmova, samo sam gledala Wild Child i Divergent koji me je oduševio! Jako lepo pišeš, prvi put sam na tvom blogu. Zapratila sam te. ♥

    Poseti: Misseslandy

    ReplyDelete
  22. Odliččan izbor filmova ♥
    Gledala sam većinu navedenih filmova ali najomiljeniji su mi je Nerve i Divergent ♥

    Die with memories,not dreams

    ReplyDelete
  23. Gledala sam skoro polovinu ovih filmova i kada bi me neko pitao da izaberem najbolji ne bih mogla da se odlučim. Svi su odlični. Svi su na svoj način posebni, nose određenu poruku i svako može pronaći sebe u nekom dijelu :))
    Ako želiš zaprati me, uzvratit ću http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Like us on Facebook