Saturday, February 11, 2017

How to spend Valentine's day if you're SINGLE!💞



Pozdrav ekipaaa!
Opet nisam dugo pisala,yaas Minaa,good job!Ja ne mogu vjerovati da smo skoro na polovici februara i da sam već punih mjesec dana,wow,punoljetna.Toliko sam organizovana i odgovorna,da se još nisam natjerala otići i napraviti ličnu kartu,ponovo yaay me!

Bliži nam se taj praznik pun crvene i roze boje,plišanih medvjedića sa srcima u naručju,bonbonjera srcastog oblika,ne zaboravimo i balona,zaljubljenih parova koji ne prestaju pričati o njihovim planovima za taj čuveni,Dan zaljubljenih.
Onda smo tu MI.Obični ljudi kojima je taj dan zaljubljenih još samo jedan običan dan,koji ćemo provesti kao i svaki drugi.
Ono što sam ja željela da pišem jeste kako da provedete taj dan ako ste SINGLE!

Btw. Ovaj post nije namjenjen da bi nekoga uvrijedio,promjenio njegov pogled na Dan zaljubljenih ili išta slično.Cilj posta jeste da vam pokažem kako niste vi jedina solo osoba na svijetu koja će taj dan provesti kao i svaki drugi,vjerovatno,nego je gomila nas koji smo sretni i bez partnera i zbijamo šale na račun onih koji su zaljubljeni.

1. MOVIE MARATHON

Ovo je vjerovatno prva stvar većine ljudi kada ih pitate kao provode svoje slobodne dane.Baš taj Dan zaljubljenih možete provesti sami ili sa još solo prijatelja gledajući filmove,koje su vam odavno na listi čekanja,a niste imali vremena da ih pogledata.Možete se pak odlučiti na neku romantičnu dramu i onda se zahvaljivati Bogu što nemate istu tu dramu u životu.


2.KUPITE SI POKLON

U tome nema ništa strašno,ako već nemate na koga trošiti pare kupujući mu poklone,zašto onda ne pokloniti sebi nešto.Onu torbu želiš već dugo,ali je uvijek bilo nekih prečih stvari za kupiti,sad je pravo vrijeme za to.Možete si kupiti i gomilu slatkiša u obliku srca,jer ono Valentinovo je,sve je na sniženju.



3.IZAĐI SA EKIPOM VANI

Pa šta ako je Valentinovo,nije valjda da samo zaljubljeni mogu izaći vani na isti dan?Naravno da ne!Skupite ekipu ostalih slobodnih frendova,zaljubljeni nam ne trebaju da kvare atmosferu,i provedite se kao nikada.Možda sretnete nekog slatkog dečka,pa već iduće Valentinovo provedete kao i svi zaljubljeni.No do tad,uživajte sa ekipom!



4.ČITAJTE

Sad je pravo vrijeme da pročitate onu knjigu koja vam već dugo stoji na polici i sakuplja prašinu,jer je zbog nedostatka vremena niste uspjeli pročitati.Vežite se za likove iz knjiga i serija,jer onda imate taj neki svoj svijet u kome možete uživati bez ovosvjetske drame.





5.ZAPOČNITE NOVI HOBI

Ako volite pisanje,fotografisanje zašto se ne bi oprobali u nečemu posve novom,kao što je blog.Ne samo da ćete nači nešto oko čega ćete se zabaviti tokom Dana zaljubljenih,nego ćete u njemu pronaći zabavu i za sve ostale dan.Ako ipak preferirate crtanje,usudite se naslikati nešto i pokloniti taj crtež prijateljici ili porodici.



6.KUHAJTE

Mama vas već dugo smara kako je vrijeme da počneš učiti osnove kuhanja jer ćeš uskoro biti u drugom gradu,studirati,a mama neće biti tu da ti kuha.Ako već znate nešto napraviti,onda napravite neki kolač i poslužite svoje bližnje.Sigurno ćete ih obradovati.



7.PLANIRAJTE

Organizacija je ključ uspjeha.Isplanirajte naredne postove i kada ćete koji postaviti.Ako vam je neredna sedmica prepuna ispita,napravite plan učenja i tako će vam sigurno biti lakše naučiti svo dosadno gradivno.Ako volite putovanje,onda možete već početi planirati ljetni odmor,to će vas sigurno opustiti.




8.PROVEDITE VRIJEME SA PORODICOM

Zbog dosta obaveza,sigurno malo vremena provodite sa porodicom.Izvedite ih na večeru ili sami napravite večeru doma,pa ih iznenadite.Možete pronaći i neki film koji nije isuviše čudan da ga gledate sa porodicom.To malo druženje će vas sigurno razveseliti i dati vam snage za naredne obaveze.




Za kraj želim da čestitam Dan zaljubljenih svima onima koji slave.Nadam se da ćete ga super provesti sa onima koje volite.A vama solo igračima,provedite ga što bolje!

                             Hvala na čitanju!
                             Lots of love.
                             Minnah💕



54 comments:

  1. Veoma zanimljiv post ♥
    Odlične ideje za nas #foreveralone hahahah

    Die with memories,not dreams

    ReplyDelete
  2. Iako nisam sama, dok sam bila, uvek sam se odlučivala za knjigu i/ili film. ♥
    Odličan post, dopada mi se kako si ga osmislila! :)

    Kathy's delight

    ReplyDelete
  3. Iako sam sama svakako ću valentinovo provesti u školi uz knjige, htjela ja to ili ne haha :)
    Super prijedlozi i post, najbolja kao i uvijek. 💞💞💞

    everydayema.blogspot.ba

    ReplyDelete
  4. Mislim da je od svih navedenih, najbolji savjet da izađemo vani sa ekipom, to ću i ja uraditi hahah, inače stvarno si pogodila ovim postom :D

    Delilah's Stories

    ReplyDelete
    Replies
    1. Squad goals,jer kome treba decko za dobar provod?Hvala haha:)

      Delete
  5. Predivan post i moram priznati da sam se nasmijala na samom početku. Bilo je divno čitati ga i nadam se da ćeš uskoro postati organizovanija. Ne samo radi sebe već da bi i nama priuštila čitanje tvojih divnih postova ;)

    Moj mali kutak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na ovako divnom komentaru,baš si me obradovala:)

      Delete
  6. Super post draga! Jako mi se sviđaju ideje kako provesti Valentinovo, nešto što ja najviše volim jest da gledam film sama sa velikom čokoladom koju sam si kupila <33
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This Is My Life

    ReplyDelete
  7. odlican post, bas mi je drago da si napisala to i za nas iz kluba "forever alone" XD
    ja cu valentinovo provest u teretani hahah

    Maggie's Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. E i to je super ideja,šteta što se nisam sjetila.Hvala ti:)

      Delete
  8. Zanimljiv post <3
    Srecan dan zaljubljenih
    vanjablog9.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Mnogo mi se svidja post! Ja sam ,,single" i dan Valentinovog mi je kao i svaki drugi, barem kod kuce jer u skoli drzimo radionice o tome. Ali mi je takodjer i mnogo drago kada vidim u gradu ili na instagramu kako slave taj dan. To je zaista divan praznik!

    leylaslifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Super je post :)
    Nisam single, ali sviđaju mi se ove ideje, mogu se raditi i neki drugi dan, tako da je to super :)
    Zapratila sam te, imaš baš lijep blog :)

    MMara

    ReplyDelete
  11. A movie marathon is a graet idea. I think that i am going to learn for school on V-day :/

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Sviđa mi se ideja za post. Ja ću napraviti brownieje, gledati posljednji dio Harry Potter-a i zatim, nažalost, otići na ispit iz njemačkoga. :)

    Its Nina

    ReplyDelete
  13. Movies and something tasty to eat are the best way to spend this day:)

    ReplyDelete
  14. Jako mi se svida post, navela si dobre ideje za nas koji smo vjecno sami haha :)

    Eunoia

    ReplyDelete

  15. But what good suggestions! I'll make some even on lazy days :)
    I follow the blog, follow back?
    Thanks. Have a nice day!

    http://missweetie.blogspot.pt/2017/01/decoracao-de-um-movel.html

    ReplyDelete
  16. Post je sjajan. Mnogo mi se dopada. Zaljubljena jesam, ali ništa posebno neću raditi na ovaj dan, ali ću svakako uraditi nešto od navedenog. Divno napisano♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  17. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ReplyDelete
  18. Nice ideas! I would love to spend Valentine with my family, but since I live separated with them, maybe I am going to watch movie ! :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |INSTAGRAM|

    ReplyDelete
  19. reading a book is always a good idea:D follow:) now waiting for U:)

    ReplyDelete
  20. hvala ti na savjetima sigurno ću ih iskoristiti :DD

    divan ti je blog :)

    ReplyDelete
  21. Nice post :)
    Books and films <3
    Happy Valentines!

    Kisses,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Odličan post, ideje su fenomenalne! Srećan dan zaljubljenih! xoxo
    Dopada mi se tvoj blog, ako želiš možemo da zapratimo jedna drugu, ostavi mi poruku na mom blogu i uzvratiću ti odmah!
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete
  23. Pa šteta što ovaj post nisam videla bar dan ranije. :D Srećan dan zaljubljenih za zakašnjenjem! :D Divan ti je blog, učlanil sam se ♥

    Milica's diary

    ReplyDelete
  24. Savrsen post draga.Valentinovo sam provela pre svega,nazalost,u skoli,a zatim u krevetu,slavila sam dan lenjih a ne dan zaljubljenih hahahahahah.Novi post je na mom blogu,pogledaj ako zelis.Clan sam tvog bloga,i bilo bi lepo da se i ti prijavis na moj ukoliko ti se dopadne. http://anastasijakostic.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  25. Predivan post,ja bas nemam srece na tom ljubavnom putu hahahaha xd.
    Moj blog,ako zelis pogledaj ga ; http://dnevnikjednetinejdzerke5.blogspot.rs/

    ReplyDelete