Winter outfit ideas! ❄

January 28, 2017

Hej ekipaaa!
Danas mi je bilo malo dosadno pa sam se pokušavala slikati,haha.Ovo je nešto što ja tokom zime oblačim u školu,a za školu se iskreno ne sređujem nešto,jer me mrzi u pola 7 da nešto mnogo kombinujem.Da se razumijemo, ovo je za mene sređeno,ja u većini slučajeva izgledam kao klošar u ogromnim duksevima i sa antenom na glavi,hahaha.Nadam se da će vam se nešto svidjeti!





Nećemo pričati o mojim kreacijama,ali trudim se hahaha.


1.OUTFIT

Mislim da svako od vas u ormaru ima neke hlače i džemper.Ovaj moj se može nositi i obično,a i spustit na ramena,ili kako god se već kaže.Udobno je,izgledate ok,a i sigurno vam neće biti hladno.Uz to još imam choker da dopunim kombinaciju i na nogama neke 'wannabe UGGsice'



I tu je još malo mene kako pokušavam biti neki model.FAIL

2.OUTFIT


Ovaj mi je draži jer ima više crne,haha.
Klasična kombinacija koja je uvijek u trendu.Košuljica,neki džemper,majica i u mom slučaju kožne helanke,nije prava koža!


Nadam se da ste uživali gledati mene i moje poze,haha.

Hvala na čitanju!
Lots of love.
Minnah💕





You Might Also Like

37 komentari

  1. Divno! Slike su jako divne.

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super post draga! Jako mi se sviđaju tvoji outfiti i ne mogu birati između njih <33
    Ako imaš vremena posjeti moj blog: This Is My Life

    ReplyDelete
  3. Great post!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    valerianest.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Divnaa si i jako mi se dopadaju kombinacije :) <3

    everydayema.blogspot.ba

    ReplyDelete
  5. I love second outfit ;)!kisses :*
    aleksandrascigaj.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. lovely ootd
    NEW BLOG ! please follow me : YOUNG BLOG

    ReplyDelete
  7. Your blog is very nice and I am following you.
    I hope you follow back - it is fun to support new bloggers!
    Have a good week, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Outfiti su predivni! Posebno mi se drugi dopada <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se, uzvratiti ću :)

    El's Notes

    ReplyDelete
  9. Drugi je zaista prelep! Po mom ukusu!

    Ps; zapratila sam te, nadam se da ces mi uzvratiti, znaci mi.

    My world - My experiences

    ReplyDelete
  10. pretty outfits! I like both of them, very chic!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. would you like to follow each other?

    ReplyDelete
  11. Odličan post, najviše mi se svideo drugi autfit. ♥

    ReplyDelete
  12. Odlicni outfiti <3 Imas pelep blog! Pogledajte moj blog ako zelite,uzvraticu svima follow <3

    ReplyDelete
  13. Odlicni outfiti,svidjaju mi se oba! :)

    Pratim te na GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  14. Love anything off the shoulder. This looks fab! x

    ReplyDelete
  15. Super su mi oba outfit ali drugi mi se posebno sviđa jer je ova karirana košulja "pobila" to crnilo i super se uklapa sve zajedno

    http://nininsarolikkutak.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Helpful post.

    https://www.clippingpathunited.com/

    ReplyDelete

Follow me