Makeup wishlist 💄

January 23, 2017

Pozdrav ekipaa.
Kao svi mi tako i ja imam neko svoje dream produkte,pa hajde da Vam ih pokažem.

  • 1. KYLIE COSMETICS LIP KITS
Prvi na toj listi jestu lip kits,svima nama dobro poznati.Mnogo mi se sviđa tekstura i boje.Definitvno bih voljela probati sve.


  • 2.NAKED PALETE
Ovu paletu želim toliko dugo,dosta mi se sviđa jer ima toliko zemljanih nijansi koje ja volim.Jedva čekam da je probam.



  • 3. REAL TEHNIQUES ČETKICE
Već dugo ih promatram i molim mamu da mi ih nabavi,haha.Sve znamo koliku ulogu ima četkica na cjelokupni izgled make-upa,a ove su savršene.

  
  • 4.MAYBELLINE BABY LIPS                                                                                                               Imam ih već nekoliko i odlični su.Plavi mi je najdraži jer ne ostavlja trag,pa je za školu 👍
          
                                                           


Hvala na čitanju.

Lots of love.💕
Minnah


You Might Also Like

4 komentari

  1. Pridružujem se tvojoj wish listi :D
    Super post.

    everydayema.blogspot.ba

    ReplyDelete
  2. Lepoo pratim te ako hoces uzvrati komentarisi moje postove kao i ovaj moji novi post

    adafashioncorner1.blogspot.com

    ReplyDelete

Follow me