40 činjenica o meni!🙊

January 27, 2017

Kako ste ekipaa?

Još samo par dana prije početka škole,a ja bukvalno ništa nisam učila,hooligan hahaha.Još ovih par dana ću stavljati postove redovno,a onda za dalje ćemo vidjeti.
Uglavnom,danas ću pisati činjenice o meni,još uvijek ne znam koliko će ih biti,ali hajde da krenemo.


1.Mnogo volim životinje,pa čak i bube u kući ne ubijam nego ih hvatam pola sata i onda pustim vani,haha

2.Imam dvije mačke,Mic s kojom sam zajedno odrastala i ima 10 godina i Lolu koja ima 8 mjeseci.

3.Omiljeno piće mi je voda,a također mnogo volim Dvojni C.

4.Jako se nezdravo hranim.

5.Omiljena hrana mi je pizza.

6.Ne volim luk,pa ne jedem ništa u čemu se isti nalazi.

7.Još uvijek gledam crtane filmove.

8.Jako volim Pokemone,Digimone,Zmajeve kugle,Bratz i Ninđa kornjače.

9.Volim da gledam Karate Kid filmove,pregledala sam svih 5 dijelova

10.Odrasla sam uz Rebelde i stranice o njima na facebook-u.

11.Volim da gledam youtubere.

12..Najdraži strani youtuberi su mi Caspar Lee,Joe Sugg,Zoella,Bethany Mota.

13.Ne volim pričati o drugim ljudima.

14.Imam jako puno muških prijatelja koji su mi kao braća.

15.Najbolju prijateljicu znam od kad znam za sebe haha.


16.Ostale sam upoznala tokom školovanja.

17.Ne volim ovu novu muziku o opijanju i slično.

18.Nikad nisam pila.

19.Ne volim kada djevojke jedna drugu smatraju konkurencijom,share love.

20.Želim da budem nezavisna žena jednog dana.

21.Jako volim malu djecu i imam puuuno malih rođaka i rodica.

22.Ne volim nositi uske stvari.

23.Mnogo volim EDM i Martina Garrixa

24.Belieber sam od 2010.

25.Ne volim izlaziti u klubove.

26.Imam stariju sestru,koja je starija 11,5 godina.

27.Klaustrofobična sam i jako sramežljiva.

28.Ne otvaram se lako ljudima.

29.Ne volim da me ljudi grle.

30.Jako volim plivanje i to je jedini sport koji mi ide.

31.Ne volim odbojku nikako,više puta promašim loptu nego što je udarim.

32.Jako volim slikati nebo i prirodu.

33.Volim crnu boju.

34.Znam da kuham,pravim neke osnovne stvari.

35.Trudim se da jedem što manje mesa.

36. 3 sam razred rudarske tehničke škole.

37.Najbolju drugaricu rijetko viđam jer studira u drugom gradu.

38.Teško se zaljubljujem.

39.Ne volim zimu i snijeg.

40.Nikad nemam ispravan kišobran haha.

Ne znam više šta da pišem.
Eto,nadam se da vas nisam uplašila s tim koliko sam čudna osoba,haha.

Hvala na čitanju.
Lots of love.
Minnah💕



You Might Also Like

34 komentari

  1. Volim ovakve postove iz razloga sto bolje upoznam osobu koja ovo pise.I ja i dalje gledam crtane i obozavam da slikam pripodu kao i da volim zivotnje!Super si :) <3

    https://olivanda.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se,dijete zauvijek haha.Hvala ti puno.❤

      Delete
  2. -Predivan post!Takođe volim crnu boju.Žao mi je što ne voliš odbojku. :/ Slike su ti odlične!♥

    HUGE GIVEAWAY/VELIKO NAGRAĐIVANJE JE NA MOM BLOGU,PA KAO ŽELIŠ POGLEDAJ!♥

    http://chelchiechelchie.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno,nikad mi odbojka nije išla šta ću 😂

      Delete
  3. Da li si to ti na prvoj fotografiji? ♥ Ja sam također anime geek, 24h dnevno su prisutni Goku i DBS. :D ♥

    Aminique

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jesam,na svim sam ja:). Bukvalno sam odrasla uz njih,haha❤

      Delete
  4. Predobar post, ovakve stvari mi je prezanimljivo citati jer otkrijem mnogo stvari po kojima sam slicna sa tobom..Vrh!
    Nadam se da ces kliknuti na linkove iz zadnjeg posta,hvala puno! :)
    http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/01/night-out-outfit-twinkledeals-part1.html

    ReplyDelete
  5. Odličan post, super si odgovorila na sva pitanja1 <3

    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. Predivan post i moram ti reći da si prelepa! Zapratila sam te, ako želiš uzvrati ♥
    http://marized.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  7. Huh, sto se tice interesovanja jako smo slicne. Ali sto se tice nas kao osoba, dosta razlicite. Ja sam za razliku od tebe, jako otvorena osoba, i nisam stidljiva uopste. Mada verujem da nisi ni ti, kada nekog bolje uopoznas....
    Inace, super blog, zapratila sam te. Ako mozes zaprati i ti mene imam novi post o losim trendovima 2016. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravu si,kad sam s nekim koga ne poznajem najbolje skroz sam druga osoba u odnosu na onu kakva sam s osobama sa kojim sa bliska.Hvalaa.❤

      Delete
  8. Lovely learning about you. I could totally relate to some of the things you said.
    I just followed your lovely blog #30. Please follow back. Stay in touch.

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
  9. Super blog, pratim te i uz dosta činjenica se mogu složiti. <3
    Ako netko želi follow za follow, neka posjeti moj blog. <3

    mybeautycorner1.blogspot.hr

    ReplyDelete
  10. Ja isto obožavam plivanje i crtane haha. Super post i sam blog na kojem sam prvi put. :)♥

    sretnisanjar.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Predobar post! Slike su fenomenalne i samo tako nastavi. :*
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ReplyDelete
  12. Nice post :) Thanks for sharing.
    I join to Your gfc followers, hope You follow back :) - Candymona

    ReplyDelete
  13. Kvalitetne slike, odličan post !
    Ako želiš zaprati me, uzvratit ću :)) http://prvipostadress.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  14. Odličan post! Jedna si mi od omiljenih blogerki♥
    Ako želiš zaprati me, ja sam tebe već.

    ReplyDelete
  15. so many facts! Nice to know you better!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog
    P.S. following you now!

    ReplyDelete

Follow me