January music playlist!🎧

January 29, 2017


Pozdrav ekipaaa.
Danas je 7 dana mome blogu,haha.Imam 40 pratitelja i veoma sam vam zahvalna na tome!

Danas ću vam pokazati moje omiljene pjesme koje sam slušala tokom januara.


1.CASTLE ON THE HILL ED SHEERAN

Ovo je nova pjesma Ed Sheerana,kojeg ja lično mnogo volim.On je obilježio početak godine sa svoje dvije nove pjesme,ovom i Shape of you,koja je iduća na listi.Spot ove pjesme je divan i definitivno ga morate pogledati!

2.SHAPE OF YOU-ED SHEERAN

Još jedna nova pjesma,onako malo življa i super za provod.Vjerujem da ste je svi čuli na radiu,TV-u.. 


3.PARIS- THE CHAINSMOKERS

Njihove pjesme me podsjećaju na jako lijepe uspomene i ljeto,a ja sam veliki ljubitelj ljeta.Ova pjesma nije bukvalo o Parizu nego ima preneseno značenje,koje možete pročitati na početku videa.


4.SCARED TO BE LONELY- MARTIN GARRIX & DUA LIPA.

Ako ste čitali činjenice o meni onda znate da mnogo volim Martina Garrixa,sve njegove pjesme pa ni ova nije izuzetak,divni glas Dua Lipe je upotpunio ovu pjesmu.


5.ALONE- ALAN WALKER

Divan spot,baš kao neki mini film,sigurna sam da će vam se svidjeti i on mi je također veoma drag.


6.I WOULD LIKE- ZARA LARSSON

Nju sam slušala još davno kad sam otkrila njenu izvodbu "My heart will go on",baš mi je drago što se probila na veliku scenu.


7. SHOUT OUT TO MY EX- LITTLE MIX

Kad ovu pjesmu slušam baš se nekako moćno osjećam,haha.Girl power.Ako imate bivšeg,ovo je za vas super,haha.


8.YOU'RE NOT THERE- LUKAS GRAHAM

Jako lijepa pjesma,ali i dosta potrese ako ste izgubili nekog bliskog.Divan tekst,baš kao sve njihove pjesme ima ogromnu poruku.

9.ROCKABYE- CLEAN BANDIT,SEAN PAUL & ANNE-MARIE

Još jedna divna pjesma o majčinskoj ljubavi koja je beskrajna.Poslušajte,sigurno će vam se svidjeti.



10. HISTORY- OLIVIA HOLT

Ovaj spot me oduševio.Ne znam koliko vas je gledalo seriju na Disney XD Kickin' it,ali u toj seriji ima jedna kao par Jack i Kim.Ta serija se završila,a njih dvoje su ostali super prijatelji,pa su zajedno u ovom spotu.



Toliko od mene.Nadam se da vam se sviđa moj izbor muzike.Sutra je škola,pa ne znam koliko ću često pisati,ali vidjet ćemo.



                 Hvala na čitanju.
                 Lots of love.
                 Minnah.💕


You Might Also Like

75 komentari

  1. thanks for sharing your music list! that's lovely!

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    ReplyDelete
  2. Odlicna playlista! Vecinu pjesama sam vec cula i slazem se, jako su dobre. Castle on the hill i Shape of you su mi favoriti, posto Eda jednostavno obozavam. Paris sam bas maloprije slusala :)
    Posjeti moj blog i ako zelis, mozemo se medjusobno zapratiti: shoppingholic-dreamer.blogspot.com
    Usput, cestitam na 40 sljedbenika!

    ReplyDelete
  3. Mina draga, jako zanimljiv post. Vidim da si nova blogerka, ali moram pohvaliti tvoj rad, postovi obećavaju, tekstovi su vrlo zanimljivi, ideje za pisanje su sasvim simpatične, što je odraz tvoje ličnosti, te ti moram poželeti dosta sreće u narednom blogovanju. Pesme koje si nam predstavila ovde definitivno nisu nesto sto ja slusam ali moram da pohvalim tvoj izbr, jer su mi svi ovi izvodjaci poznati, što vizuelno, što kao veliki umetnici. Odličan post.

    Gotičarka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga puno,baš si me oduševila ovim komentarom.:)

      Delete
  4. Great post!
    Your playlist is so cool :)

    valerianest.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Prvi put sam na tvom blogu i stvarno mi se dopada. Prvu sliku si odlicno izeditovala. Odlican post, imamo slican ukus za muziku.♥


    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.ba

    ReplyDelete
  6. Odlican post draga! Pogledaj moj blog ako zelis,i uzvratu follow <3

    ReplyDelete
  7. Mnogo mi se sviđa ova lista kao i tvoj blog. Ja sam isto počela prije nekih desetak dana pa se ne mogu načuditi kako imaš vec 40 pratilaca, hahhah, u svakom slucaju sretno ti dalje blogovanje i uzvrati follow ako zelis
    mona-lifestylediary.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Hvala na posjeti, uzvratila sam pracenje :)
    shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. What a wonderful selection!
    Have a nice day!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  10. Odličan post.
    Zapratila sam te, ako želiš uzvrati :)
    http://lillysecret.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  11. Great playlist! =) my favourite is ROCKABYE- CLEAN BANDIT,SEAN PAUL & ANNE-MARIE!
    I did not know you, do you want us to follow each other? You tell me Kisses.
    Serena
    bloggerchepassione.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you,that's one amazing song!Sure:)

      Delete
    2. thank you for visit my blog! i'am following your blog! i'am number 51 =)
      Serena

      Delete
  12. Polovina komentara su stranci koji ne znaju ni o čemu se radi, a kamo li da su pročitali post, a ti se hvališ kako za 7 dana već imaš 40-50 pratilaca.. Zanimljivo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zašto ne bi znali o čemu se radi,ako sam pisala o svjetskim zvijezdama,dovoljan im je naslov pjesme!?Velika je razlika između zahvaljivanja i hvaljenja.Hvala ti puno što si izdvojila svoje vrijeme da bi meni post komentarisala. 😊

      Delete
  13. Divan post.
    Nova sam ako mozes pogledaj moj blog ; https://dnevnikjednetinejdzerke5.blogspot.rs

    ReplyDelete
  14. Svaka cast za 40 za 7 dana ako se nevaram.U svakom slucaju vecinu pjesama znam,a omiljena mi je Shape of you :)

    ReplyDelete
  15. Jesam znala za većinu pesama, međutim u zadnje sam vreme okrenuta ka srpskoj muzičkoj sceni. Obožavam rep i pronalazim se tamo, tako da to je ono što trenutno slušam. Divno :)

    Alia's little world

    ReplyDelete
  16. Odličan post, samo tako nastavi.♥

    ReplyDelete
  17. Wonderful selection!<3
    I'd be happy blogging friendship and mutual subscription ♥
    Shkvo

    ReplyDelete
  18. Shape of you i Castle on the hill su dve pesmee koje su me u poslednje vreme Z A L U D E L E :D
    Poseti i uckani se aki zelis:novi post:Teen Queen

    ReplyDelete
  19. Super list! 2 and 5 are my favourite :)
    I love:
    Justin Bieber - Let me love you, Cold Water
    Burak Yeter, Daniell - Tuesady

    Have a nice day! :)

    Kisses:)
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. I love Ed SHeeran! I now nearly all the song ♥

    londonkidx.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Odlična lista. Većinu ovih pesama i ja jako volim. :)

    Fashion, Beauty and Style

    ReplyDelete
  22. Shape of you <3 zostaję tu na dłużej i pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  23. That's a really interesting playlist :)

    ReplyDelete
  24. I love Ed Sheeran! :D
    Great blog! I'm following you, follow back?*
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  25. Nisam cula ni jednu pesmu, ali cu ih poslusati!

    Zapratila sam te, nadam se da ces uzvratiti
    http:///fashionworldlovelife.blogspot.rs

    ReplyDelete
  26. Prelep post.Oboavam tvoj blog.♥
    Pogledaj moj blog ako zelis: majalivinglife

    ReplyDelete
  27. nice post! xoxo
    https://brownskinlady0.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Draga, videla sam da si na mom blogu ostavljala komentare na svaki post i odlučila sam da pogledam blog takve divne devojke. Kad sam posetila ovaj blog, prvo me je oduševio banner, jer je to bilo prvo što sam videla. Zatim me je oduševio celokupan izgled i na kraju tvoj stil pisanja. Jako lepo pišeš, i odlučila sam da te podržim u ovome što radiš i da se prijavim na tvoj blog, što sam i uradila. Što se tiče ove playliste, nisam čula za nijednu pesmu, ali sam čula za autora prve dve pesme, ali ga ne slušam toliko.
    Novi post je na mom blogu: laAdda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na ovako divnom komentaru!:)

      Delete
  29. Predivan blog. Prvi put sam svratila i zaista mi se dopada kako si ga sredila. Lepe boje i odicna preglednost!
    Uzivaj u ostatku nedelje :)

    Beba, www.bebagottel.com | Instagram |

    ReplyDelete
  30. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    ReplyDelete
  31. Odlična playlista. I ja slušam slične pesme, tako da se većina pesama nalazi u mom telefonu. Preporučila bih ti pesmu od Sie-Cheap Trills.
    Bilo bi veoma drago ako bi pogledala moj blog, jer sam nova:

    www.emmaslittlecorner12.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Super post! Moraću da poslušam sve pjesme sa liste:)

    Ako želiš pogledaj moj blog http://katarininsvijet.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  33. Cool playlist. I also really love that Little Mix song, super energetic and fun.

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
  34. Great post dear

    Would you like follow each other? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    ReplyDelete

Follow me